Gå til innhold

Grusom historisk person etter 1750?

Kakko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skoleoppgave der vi skal skrive om en historisk person fra 1750. Problemet er at jeg gjerne vil skrive om en person som gjorde mye fælt, som f.eks Mengele.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør Pol Pot, ikke så ofte brukt, grei nok historie å sette seg inn i, lett å forholde seg til og mye som fok flest ikke vet.

Skrevet

Vurderer Pol Pot ja, men verken han eller de overnevnte er "brutale" nok. Mengele var greit syk, men han er allerede valgt. Urk

Skrevet

Vurderer Pol Pot ja, men verken han eller de overnevnte er "brutale" nok. Mengele var greit syk, men han er allerede valgt. Urk

Pol Pot? Ikke brutal nok? Tenk deg om: Han regjerte(herjet) i Kambodsja i kun 4 år, men klarte alikevel å få en million personer drept. Større og brutal drittsekk finner du ikke, tror jeg :hmm:

• 5 uker senere...
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

"Japanere som var ganske slemme melllom 1915 og 1945"

No biggie , Bruce Lee whopped their asses :D

Selv syns jeg dr Evil er ganske fæl :D

Vlad Impaler vakke no engel........

Skrevet (endret)

siden denne ble dratt opp igjen så kan du gå for Standar Hitler. men er jo mange andre enn de kommer påflere etter hvert ;)

Edit: Jean-Bedel Bokassa kom på det nå

Endret av Mr.Duklain
Skrevet

Stalin er den mest grusomme personen jeg kan komme på akkurat nå. Men så har jeg akkurat lest ferdig Hans von Luck sine memorarer, tysk oberst som satt 5 år i russisk fangenskap etter krigen.

• 1 måned senere...
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Han som innførte TV lisensen *epic win* :D

......og *det* er faktisk ikke kødd heller > : (

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...