Gå til innhold

Filmen som alle elsket, men du hatet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avatar

Twilight

Apocalypse Now

Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - HATHATHAT!!! Tidens verste film

The Shining - Bear, første gang jeg får møtt likesinn. Jeg setter virkelig pris på det, jeg har alltid følt meg alene. Jack Nicholson suger svett hesteballe.

No Country for Old Men - makan overhypet, har null handling

Philadelphia - filmen var populær kun pga to tabu tema blant annet hiv/aids og homofil, ellers var filmen dritt.

Lenke til kommentar

Star Wars ep. IV-VI (de nye blir vel hatet av de fleste oppegående mennesker, men jeg har nesten like lite til overs for de ur-kjedelige originalfilmene også, sikkert fordi jeg aldri så dem da jeg var liten nok til å bli imponert (antar at den alderen er ca seks år, pluss minus to)).

 

Inglourious Basterds (greit, mange andre som hater den også, men ingen jeg har møtt IRL - en usammenhengende og uinteressant stiløvelse som blir nesten dobbelt trist med tanke på settingen den geniale karakteren Hans Landa sløses bort i).

 

Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street (etter en halvtime med den satanisk melodiløse musikken til Sondheim og det erke-deppske "moping Ken"-trynet til Johnny Depp sovna jeg, og da jeg våkna og skjønte at det ennå var igjen ganske lenge av filmen fikk jeg mest lyst til å knekke disken).

 

Cast Away (Tom Hanks driver rundt på en øde øy i et par timer, går fra feit til tynn, snakker med en volleyball og kommer hjem til kona, spilt av en håpløst elendig Helen Hunt, sånn, mer skjedde ikke).

 

Flere kommer jeg ikke på akkurat nå.

Lenke til kommentar

Må vel føre Star Wars på den listen og. Jeg forsøkte å se noen av filmene men jeg ble bortimot like engasjert av Star Wars som jeg ble av å sitte å se på at gress vokser. Eller maling tørker for den sags skyld.

 

De sendte disse filmene en gang i en maraton sak på Canal Pluss og jeg klarte ikke å sitte gjennom 1 eneste en av dem. Jeg sovnet under samtlige filmer, og jeg har ikke for vane å sovne under filmer og har faktisk bare skjedd da jeg forsøkte å sitte gjennom Star Wars.

 

Filmen er for meg kjedelig med uengasjerende historie og et kjedelig personagalleri. Joda mange personer, men alle er totalt endimensjonale og kjedelig som bare rakkern.

Lenke til kommentar

The Dark Knight. Langdrad og kjedelig. Kunne lett ha kuttet ut den siste halv timen. Two-Face var like bortkastet i denne filmen som Venom var i Spider-Man 3.

Hadde man kutta ut Two-Face hadde jo hele poenget med filmens historie blitt borte.

 

An Inconvenient Truth er en film jeg hater ganske mye. At denne blir brukt som en del av undervisningsopplegget på videregående skoler er sjokkerende. En sterkt politisk preget dokumentar, og et hyklerisk budskap, samt en haug med faktafeil.

 

Brazil:

En film av selveste Terry Gilliam, som skuffet meg stort. Jeg er vanligvis en fan av surrealistiske filmer, men denne ble bare ekstremt uengasjerende og kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...