Gå til innhold

Filmen som alle elsket, men du hatet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inglorious basterds, Det er mulig at min mening noe farget av at jeg ikke kan fordra Quentin Tarantino, men jeg syntes rett og slett den var kjedelig.

 

Kill Bill. Ditto, i tillegg til at jeg synes den er fullstendig ubrukelig som underholdning.

 

The Assassination of Jesse James og Jesse James. Nok en film jeg ikke klarte å fullføre, da jeg ikke klarte å holde øynene åpne.

Lenke til kommentar

Twilight anyone? Og ikke minst Avatar.

 

Å si at jeg hater disse filmene er vel å ta i, så "misliker" eller "skjønner ikke hvorfor alle er så gira" blir vel mer riktig.

Som om du er den eneste som ikke liker Twilight og Avatar? :p

 

Mine:

Monty Python and the Holy Grail. Hva er morsomt? Hvor er humoren? Er det jeg som er treg og kjedelig?

Casablanca. zzzzzz

Lenke til kommentar

The shining av Kubrick er en film jeg ikke helt skjønner begeistringen for. Nå har jeg valgt å se den igjen uten å tenke på at den voldtar boka den er basert på, og selv da klarer jeg ikke helt å skjønne hyppen rundt den. Jack Nicolsen som Jack Torrence syntes jeg ble karakterisert totalt feil og endte platt og kjedelig, og Wendy og Doc ønsket jeg bare livet av til slutt for de var bare irriterende og det dårlige skuespillet gjør bare vondt verre.

Lenke til kommentar

AVATAR

 

Trodde lenge jeg var alene om å ikke like denne filmen, men for en uke siden oppdaget jeg en likesinnet. Her på forumet viser det seg visst at vi var ikke alene. :new_woot:

 

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva folk synes denne filmen var så fantastisk og bra for. Den ga meg ingenting, og jeg satt å kjedet meg i kinosalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...