Gå til innhold

Filmen som alle elsket, men du hatet


Anbefalte innlegg

Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping.

 

Sjangeren består stort sett ikke av lasersverdkjemping. Star Wars er som fantasy å regne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping.

 

Ellers så har jeg valgt å ikke se filmer som Avatar, 2012 etc.

 

Solid bakgrunn for eigne meiningar ser eg.

Lenke til kommentar

Avatar - Oppskrytt

Star wars (episode 1-3) - Unødvenig.

Matrix 2-3 - Unødvendig. Trengte ikke bli lagd

King kong (2005) - Den eneste filmen jeg ikke har orket å sett ferdig. Har prøvd to ganger.

Max Manus - Oppskrytt

og til slutt, alle James Bond-filmene etter GoldenEye. James Bond-formelen funker ikke lenger.

 

 

De burde lage en ny James Bond-film hvor historien er satt i 1960 :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er for konservativ for å like science fiction filmer. Så da havner naturlig nok filmer som Star Wars på min liste. Jeg har derimot ikke sett så alt for mange filmer innen sjangeren, da jeg kjenner meg selv for godt til å pine meg gjennom et par timer med laser-sverdkjemping.

 

Ellers så har jeg valgt å ikke se filmer som Avatar, 2012 etc.

 

Det å bestemme seg på forhånd for å ikke like noe bare p.g.a sjangeren er jo bare helt latterlig..

 

Dessuten så er det vel i snitt 7 minutter "lasersverdkjemping" fordelt på alle de seks filmene. Det synes jeg er for lite :w00t:

 

Men som sagt, sjangeren faller ikke i smak hos deg, og det er forståelig. Men give it a try!

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...