snartenkt Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 I og med at du tok PL610 i forsvar må man jo gå ut ifra at du støtter uttalelsene hans.
Runar Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 I og med at du tok PL610 i forsvar må man jo gå ut ifra at du støtter uttalelsene hans. Det er forskjell på å svare noen som har angrepet/diskutert med en tredjeperson, og å ta denne tredjepersonen i forsvar.
Pubé Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Jeg har sunket så lavt at jeg har betalt for å endelig få oppgradert iPoden min slik at jeg har app store. Blood sucking bastards. Det hadde tatt deg FEM minutter uten å betale Men du måtte ha gjennopprettet iPoden pga du sletter alt som er på den
Pokey Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Hvis du hinter til å hente den på bukta så prøvde jeg, og det endte i iPodkræsj og ny synkronisering som tok et par timer.
Pubé Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Hvis du hinter til å hente den på bukta så prøvde jeg, og det endte i iPodkræsj og ny synkronisering som tok et par timer. Ikke bruk piratebay til slike ting Her finner man alle firmwarene http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ Bare last ned den du trenger, og bruk shift+restore, evt med DFU mode
Anbefalte innlegg