vesleengen Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Kommer inn igjen i kveld må jo bygge mitt lille øyfort Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) argh hvorfor funker ikke www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting ? er det noen som har en lignende side som viser alt man kan crafte? Endret 9. august 2010 av Phoenix8 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 argh hvorfor funker ikke www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting ? er det noen som har en lignende side som viser alt man kan crafte? Husker jeg ikke feil postet Svelemoe et bilde med en liten crafting oversikt på side 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Jepp, men det viser berre dei mest basic tinga. Då er serveren snart oppe og går igjen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg kjøper det om en times tid. Gleder meg! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Arg, Eg vil ha ein spesiell mod til serveren, men eg veit ikkje kva den heiter. Slik at eg kan skrive in game "Give blomsterbob 4 1000", så får blomsterbob 1000 cobblestone. Med den modden eg har no, kan enten alle gi maks 64 til seg sjølv, eller så kan ingen gi. Ikkje ein gong eg. Einaste plassen ein kan få hjelp til slikt er på 4chan, i ein minecraft general. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Er serveren din oppe svelemoe? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Nei, eg har problem med å innstallere ein mod. Eg hatar Java. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 jeg og vil! svelemoe få den serveren din opp! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Skal kjøpe spillet neste uke, men tar nok turen innpå med min "lånte" kopi sener ikveld Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvor finner jeg diamant og slikt? og hvordan lager jeg stål`? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvor finner jeg diamant og slikt? og hvordan lager jeg stål`? Diamant finner du mot bunnen, stål (jern som det egentlig er) får du av å smelte jern-ore som er de steinene med gul/orasje-aktige prikker i. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan kommer jeg meg så langt ned uten jævla maset med å komme seg opp igjen? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvor finner jeg diamant og slikt? og hvordan lager jeg stål`? Diamant finner du mot bunnen, stål (jern som det egentlig er) får du av å smelte jern-ore som er de steinene med gul/orasje-aktige prikker i. takktakk Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan kommer jeg meg så langt ned uten jævla maset med å komme seg opp igjen? Bygg minetracks og så går det myyyye fortere ned, og opp kan du bruke 2 eller 3 motoriserte minecarts til å dytte deg opp Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Eg blir manisk depressiv av å ikkje få til denne servermodden Edit: No funkar den halvveis, men ingen av kommandoane er funksjonelle. Endret 9. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Då er serveren oppe 85.166.168.12 Eg anar ikkje korleis eg klarte det, men det virkar. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hva blokken på bildet er? kan ikke mine den? verken med stein pickaxe eller jern... irriterende. ps: er ganske langt nedenfor overflaten Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Det er bedrock, lenger ned kjem du ikkje. Umulig å fjerne den. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Det er bedrock, lenger ned kjem du ikkje. Umulig å fjerne den. damn, jaja. Fant bittelitt gull å sånn rød sand ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå