Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seecret Friday update 2! OooooOOOoo!

 

Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff.

 

You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain.

 

Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Seecret Friday update 2! OooooOOOoo!

 

Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff.

 

You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain.

 

Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster.

Dæven! må sjekkes ut iløpet av natten! :D

 

Satt akkurat å gamet creative med en venn:

Borg:

post-189740-1277556170,5417_thumb.png

Tunell under:

post-189740-1277556289,8881_thumb.png

Tunnelen var det styret... en liten feil og vannet eller lavaen kom strømmende.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Finn eit tre, hald inne museknappen til du får ei lita treblokk nederst på skjermen. Gjer dette fleire gongar. Så trykkje du på "i" og flyttar treet til den firkanta ruta. Så trykkjer du på plankane som dukkar opp for å "crafte" det om til plankar. Så lagar du "tree pickaxe" etter bildet nederst her. Så kan du få steinblokker når du grev i stein, og får stone pickaxe, som du kan få tak i coal og iron med.

 

recipe.png

 

Les utforsk denne sida litt:

http://www.minecraftwiki.net/wiki/crafting

Lenke til kommentar

Finn eit tre, hald inne museknappen til du får ei lita treblokk nederst på skjermen. Gjer dette fleire gongar. Så trykkje du på "i" og flyttar treet til den firkanta ruta. Så trykkjer du på plankane som dukkar opp for å "crafte" det om til plankar. Så lagar du "tree pickaxe" etter bildet nederst her. Så kan du få steinblokker når du grev i stein, og får stone pickaxe, som du kan få tak i coal og iron med.

*snipp*

Les utforsk denne sida litt:

http://www.minecraftwiki.net/wiki/crafting

Ooo... takk takk! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-iQOhuGs2
Seecret Friday update 2! OooooOOOoo!

 

Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff.

 

You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain.

 

Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster.

 

 

Har funnet en av disse tror jeg. Var to kister med diverse digg i som korn, bøtter, en ridesal (kan brukes på griser og sauer) og litt mer. Tror hva du får er ganske random da siden jeg tviler på at korn er en snasen gave. Men den grotten var ganske nær bakkenivå så kanskje jeg fant noe lignende.

 

Ny her på forumet men stor fan av spillet minecraft så måtte jo joine hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-iQOhuGs2

Monsterlyder ja.. syns det hørtes ut som ufo lyder så kikket opp som en idiot :p.

Kom forresten en ny ore i spillet 3juli som heter redstone så de av dere som har games eldre en 3juli burde kanskje vurdere å lage en ny world for og få disse tingene(Var i det minste det jeg leste i går kveld før jeg la meg.)

Endret av Slettet-iQOhuGs2
Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt spillet selv. Er helt utrolig avhengihetsskapende!

Eneste som er litt kjedelig er RAMen som slukes mens du finner nye steder.

Spillet tar jo vare på de stedene du har oppdaget, noe som krever en del ram etterhvert:(

 

Er glad i både creative og survival-mode. Er admin på en server, og kan ikke vente til multiplayer survival kommer ut:D!

 

Tenkte bare å introdusere meg her! Håper det dukker opp flere som har oppdaget hvor konge dette spillet er etterhvert!

Lenke til kommentar

No har det kome BÅTAR i alpha :D Eg har allereie laga ei vannsklie.

 

Båtene er så skjøre!

Går istykker med en gang de berører en kant:(

Men har planer om å gjøre det samme selv. Laget en relativt lang vannrenne, som jeg har planer om å utvide etterhvert.

Bruker den foreløpig for å holde creeps unna inngangen min da, siden strømmen tar de med bort:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...