Gå til innhold

Spillertråd - Javier "Chicharito" Hernández

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har foreslått å flytte denne tråden til PL forumet, da jeg tror dette kommer til å bli en mye omtalt spiller i årene som kommer. Like godt å putte tråden der, så kan vi få litt innputt fra andre lags supportere. Kjedelig å bare diskutere med likesinnede.

Tror vi Hernandez får 20 mål i debut sesongen?

Det hadde ikke forundret meg om han faktisk hadde klart 20 mål i PL engang. Regner med han ender opp med 23-25 mål før sesongen er omme hvis dere går videre i FA cupen og Champions League.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt feil å flytte tråden til PL-kategorien, med tanke på at alle andre spillertråder befinner seg i sine respektive klubbkategorier.

• Liker 4
Skrevet

Hva er poenget med å flytte tråden ut hit? Jeg føler meg såpass "flink på data" at jeg klarer å trykke meg innom United-kategorien om jeg vil lese i Hernandez-tråden. Nå ble alt plutselig mye vanskeligere for meg.

Skrevet

Helt enig med de over. Unødvendig å flytte. For å ta et bedre eksempel til etterfølgelse (ikke at jeg vil det) så ville jeg nevnt Wilshere. Kommer til å høre mye mer av han i årene som kommer enn den lesbiske meksikaneren. Dette er ingen hint hint btw...

Skrevet

Nå ble alt plutselig mye vanskeligere for meg.

Ja, kan tenke meg at det ble forvirrende å holde styr på èn ekstra tråd i PL kategorien.

Jeg vet det er vanskelig å skjønne ironi på nett, men den der var vel ganske klar?

• Liker 1
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Kan vi ikke seriøst begynne å hente kvalitet snart, begynner å bli drittlei dette.

Jeg har fortsatt ikke endret mening.

Enn nå?

Javier Hernandez has scored 10 Premier League substitute goals away from home - more than any in the division’s history. Ten of Hernandez’s 11 substitute goals in the league have come away from home.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...