Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte i går jeg og, ja! :D

Kjøpte 2 pre-played spill (199 + 169), bytta inn de + 1kr mot Skate 3 med Black Box parken. SUPERSTOKED! PS3<3

 

Funker dette til PS3, og i hvilke butikk i Oslo kan jeg gjøre dette på?

Hvis det nye spillet kommer til å koste 600,-(??) så tjener jeg jo masse på å gjøre dette? Er det 2 pre-played + 1 kr uansett? Vet at de selger 2 pre-played for 199,- på Gamestop Byporten, så da kan jeg i realiteten få Skate 3 for 200 kr!?

Lenke til kommentar

Det funker til PS3, du må bare huske på at spillene du skal kjøpe ikke kan være på lista over spill de ikke tar inn. Denne lista er stor, og det skal godt gjøres å finne spill til under 150kr som ikke er på lista der.

 

Noen som har prøvd online-mulighetene på demoen? Domination synes jeg var utrolig morsomt ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Det funker til PS3, du må bare huske på at spillene du skal kjøpe ikke kan være på lista over spill de ikke tar inn. Denne lista er stor, og det skal godt gjøres å finne spill til under 150kr som ikke er på lista der.

 

Noen som har prøvd online-mulighetene på demoen? Domination synes jeg var utrolig morsomt ihvertfall :D

 

Ok, men hvis det kommer til å koste 600 kr når det slippes så så sparte jo du også mye! Jeg tar meg en tur innom Gamestop Byporten etter skolen for å se :D

 

Kan jeg levere spillene tilbake med en gang jeg har kjøpt de, eller må jeg ta av plasten og late som om de er "mine"?

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til dette spillet!

 

Helt enig i at dette ser ut til å bli det Skate 2 egentlig skulle vært. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg spilte gjennom Skate, men Skate 2 var så vidt en gang igjennom. Skate 2 var rett slett en skuffelse.

 

Digger at man kan stille på vanskelighetsgraden, har prøvd alle og Hardcore er uten tvil det spillet skal spilles med. Og selvsagt lav kamera føring. =)

 

Irriterer meg fortsatt over at de skal ha med alt det Hall of Meat tullet sitt. Håper det er enkelt å skru av møkka.

 

 

Er det noen som har lyst til å ta en realistisk runde på PS3? Legg meg til, electron84. :-)

Lenke til kommentar

Keep it real Electron ;)

 

Tips til dere som skal forrhåndsbestille Skate 3:

Se etter "Rock Band AC/DC" og "Rock Band Song Pack 2" til 99 kr hos Gamestop, disse kunne byttes inn mot Skate 3 når vi var der :)

HUSK! Sjekk alltid ekskluderingslista før dere kjøper, den oppdateres hele tiden. (Ikke rart når de taper 400 kr på Skate 3 :D)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom Skate 3 ut idag?

Skikkelig møkkamåned for økonomien min det her.. Alan Wake, Skate 3 og Read Dead Redemption.. pluss at jeg måte kjøpe ny xbox! Er det ikke mulig å bytte alle spillene jeg har inn mot dette? :whistle: Føler ikke at jeg trenger flere spill enn Alan Wake, Skate 3 og RDR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...