Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Jeg har slete med selvmordstanker for ikke så lenge siden, men alt har gått så bra og jeg har lenge trodd at jeg var over det hele.

Men av en eller annen grunn har jeg en følelse, en tanke som synes jeg BØR føle meg nedfor. Det er som om jeg VIL tilbake, VIL slite med depresjoner, VIL tenke på selvmord igjen! Hvorfor skulle jeg ville det?! Det er det verste som har hendt meg. Jeg vil så absolutt ikke tilbake! Allikevel føles det ut som om jeg veldig, veldig sakte, men sikkert trekker med selv inn i det igjen!

Endret av The_Vampire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ironisk nok så føler du deg nok trygg der, fordi du vet alt om det. Det blir faktisk den trygge plassen... Vi må bare slå det i baken og prøve å komme oss videre, ingen annen vei å gå egentlig.. det regner ofte men så skinner jo solen i ny og ne, og jeg gidder ikke å gå glipp av de nydelige soldagene. No frikin way

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir deppa, skikkelig deppa av vgnett. Så hvorfor gidder jeg å være der mer? Skulle så gjerne likt å skutt visse folk der. Og det mener jeg. De har kun en ting i hodet, trakkasering, mobbing, bevisst vri på det du skriver, bevisst spre usannheter om deg..

Jeg er en komplett idiot som faktisk gidder å være på et diskusjonsforum i det hele tatt, hvor det altfor ofte kommer negativt ut. Det er desverre mange som er blottet for diskusjonsevne, og de skal ta deg for den minste ting. Om det er en ussel skrivefeil, eller om det er noe annet.

Jeg forsvarte en person på vgnett som ble trakassert i en tråd, da kom alle ulvene etter meg og kalte meg for både det ene og det andre. Og alle støttet ulven. Jeg støtter sauen.

Blir bare så sykt deppa av vgnett, facebook, diskusjon.no.. Jeg har ingenting her å gjøre...

 

Postet av anonym: d16c4bd233d88af927b5c26e07fa00d6

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om din livsituasjon og jeg kan ikke si hva som er lett og ikke lett.

Det jeg kan gjette på er at du snart er ferdig med ung. skolen og kan ta et par valg utifra det når det gjelder videregående. Hva med å ganske enkelt søke på noe som er hjemmefra?

Da tvinges du til å ta tak i større grad, og kasnkje alt på et vis løser seg.

 

Prøv å miste siste fire åra (18-22) uten å oppleve stort. Det er ynkelig og patetisk. Er ikke stolt, men prøver å ikke fokusere på det, og heller se fremover til jeg flytter.

 

Det er forsåvidt det jeg venter på. Det å flytte hjemmefra, for alt går til helvete her jeg er nå..

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt det jeg venter på. Det å flytte hjemmefra, for alt går til helvete her jeg er nå..

Samma her. Samtidig er jeg redd for å flytte, ingen bekjentskaper, og kommer neppe til å klare å få noen heller.

Føler i det hele tatt at jeg ikke har noe som helst og se fram til, uten om helt meningsløse ting.

 

Postet av anonym: 0eedab24eb63a2400aac9c169cc1482b

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg skal gå rett på sak. Er håpløst forelsket i en nydelig jente. Jeg møtte henne på gymnasiet hvor jeg studerte, og vi begynte å rote litt osv.. Det viste seg at hun hadde type da, men hun dumpet han for meg. Vi var uoffisielt sammen i et par måneder, så begynte det gå til helvete.. Long story, orker ikke forklare. Anyways, hun gikk tilbake til exen da.

 

Dette var to år siden. Jeg klarer ikke å komme over henne :c Jeg har datet andre under de seneste to årene men jeg klarer ikke være i et forhold med noen når jeg fremdeles elsker en annen. Helt umulig å glemme henne ._. Jeg møtte henne i helgen når jeg var ute på byen, vi drakk og lo og hadde en bra kveld, men hun viste ingen tegn på interesse. Jeg fikk høre av en veninne at hun enda er ilag med samme type, og dem har pratet om å flytte i lag.

 

Jeg vet det ikke finnes en sjanse i helvete at jeg noensinne kommer til å få henne.. Men jeg klarer ikke gi opp håpet >_> Jeg vil ikke komme over henne. Kanskje må jeg være singel hele livet :--s Men jeg bryr meg ikke.. Jeg vil ha henne eller ingen. Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å vente til hennes forhold med typen går i vasken.. Om det går -.-'

 

Føles som om livet ikke har noen mening uten henne.

 

 

TL;DR - Elsker en jente som har type. No chance in hell at jeg får henne. Nekter å gi opp.

 

Svar please!

 

-The Fool

Lenke til kommentar

APROPOS DØDE MENNESKER

 

EN HISTORIE INCOMING, IKKE FOR SARTE SJELER.

 

Det var i det herrans år rundt 2000-tallet. Unge Hansern var på besøk hos sine besteforeldre i Sverige. De bodde da i andre etasje i en boligblokk.

 

En dag når mormor skulle lage middag, skulle jeg ut å leke ute på plassen der utenfor. Jeg tar på meg skoene og går ut. Foran meg ned trappen går det en gammel mann. Han snubler i steintrappen der, knuser skallen/kraniet whatever og dør momentant. Masse blod overalt. Blod i taket og på alle veggene. Husker tilogmed lyden av kraniet som knuser, og lukten når han ligger der etterpå.

 

Da var jeg rundt 10 år, sleit en god del med mareritt etter det.

 

/Hansern out.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Min bestemor døde idag. Ganske spesiellt å se et dødt menneske for første gang.

Kondolerer. Føler med deg, for min del var første gang nå i januar. Men det går liksom ikke helt inn der og da, føles helt surrealistisk. Var merkelig nok verre å se å se familien som er helt knust rundt en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...