Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten ja.

 

Alle forslagene mine er sikkert tåpelige, men du kunne jo alltids prøve å lære deg et program på Pcen... Har du photoshop, så kunne du redigert bilder, eller drevet med video ting... Mye som kanskje kommer til nytte senere i livet! :w00t: (eller ikke) Men det er greit å ha holdt på med mye rart synes nå jeg... uansett hvor sært det kan være! Jeg bare digger å sykle rundt og høre på musikk. Har ingen faste spesielle ruter, pleier som oftest bare å reise rundt og utforske... uansett hvor kjedelig det kan høres ut... Det er ihvertfall noe jeg virkelig elsker å gjøre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Alle forslagene mine er sikkert tåpelige, men du kunne jo alltids prøve å lære deg et program på Pcen... Har du photoshop, så kunne du redigert bilder, eller drevet med video ting... Mye som kanskje kommer til nytte senere i livet! :w00t: (eller ikke) Men det er greit å ha holdt på med mye rart synes nå jeg... uansett hvor sært det kan være! Jeg bare digger å sykle rundt og høre på musikk. Har ingen faste spesielle ruter, pleier som oftest bare å reise rundt og utforske... uansett hvor kjedelig det kan høres ut... Det er ihvertfall noe jeg virkelig elsker å gjøre!

 

Alt er så deprimerende. Jeg kunne ikke tenke meg å bare sykle/gå rundt og ha det bra. Ser ikke noe poeng, eller glede i å drive med noe som helst. Photoshop har jeg, bruker det av og til.. men blir fort meningsløst så jeg ikke orker mer.

Lenke til kommentar

Alt er så deprimerende. Jeg kunne ikke tenke meg å bare sykle/gå rundt og ha det bra. Ser ikke noe poeng, eller glede i å drive med noe som helst. Photoshop har jeg, bruker det av og til.. men blir fort meningsløst så jeg ikke orker mer.

 

Når jeg var hos fastlegen sist uke, tok jeg en blodprøve og det viste seg at kroppen min hadde sykelig lite med D-Vitamin. Noe som kan føre til slapphet, depresivitet (Er det rikig ord?) Så hvis du har et dårlig kosthold, så sørg i det minste for at du får i deg alle vitaminene kroppen din trenger. Vet ikke hvor gammel du er, men hvis det er tilfellet, at du ikke har et veldig sunt kosthold. Så er det viktig å få i seg vitaminer!! :)

Lenke til kommentar

Jeg ender alltid opp med å hate meg selv uansett hva jeg gjør. Ingenting er godt nok, jeg klarer ikke forandre meg, styre meg selv og "tro" at ting er bra nok. Og det er så slitsomt i lengden. Tar på meg alt for mye, setter andre foran meg, sier til meg selv at jeg klarer ting jeg egentlig angrer på på halvveien fordi det blir så slitsomt.

Og nå begynner ting å gå på repeat. Det er hele tiden samme tingen. Jeg går "lei", alt blir det samme gamle, jeg klarer ikke finne noe å leve for. Jeg sliter sånn med å finne et høydepunkt, noe som får meg til å virkelig føle noe. Blir alltid skuffet fordi jeg "burde" følt sånn og sånn, sette mer pris på ting, for mange har det mye jævligere enn meg. Og det igjen gjør at jeg blir lei. Lei alt, meg og min sitasjon, alle rundt meg for de blir en del av den grå hverdagen. Jeg klarer ikke se poenget med ting lengre. Anonym poster: ca454dbf3f94e1bdb49949ab70a7ae7c

Lenke til kommentar

Er så jævlig lei meg. Jeg tenker på likes på facebook. Jeg har et veldig godt utseende syns jeg selv, og jeg har draget på de YNGRE jentene, men jeg har aldri fått meg noe på samme alder som meg.

 

Grunnen? Jeg blir sett på som en taper, og det tærer veldig på psyken. Har sliti med dette en stund nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så jævlig lei meg. Jeg tenker på likes på facebook. Jeg har et veldig godt utseende syns jeg selv, og jeg har draget på de YNGRE jentene, men jeg har aldri fått meg noe på samme alder som meg.

 

Grunnen? Jeg blir sett på som en taper, og det tærer veldig på psyken. Har sliti med dette en stund nå.

 

Grunnen er nok snarere at mange jenter foretrekker mannfolk som er i alle fall noen år eldre enn seg selv. Anonym poster: d48d1c37c03ee0f9594eff8e8d666d7b

Lenke til kommentar

Grunnen er nok snarere at mange jenter foretrekker mannfolk som er i alle fall noen år eldre enn seg selv. Anonym poster: d48d1c37c03ee0f9594eff8e8d666d7b

Jeg har sliti med dette i en god stund. Jeg hadde draget på ungdomsskolen, men på videregående gikk det til helvete.

 

Jeg vil så gjerne få meg noe på min egen alder, fordi jeg vet at det ikke er noe feil med utseendet mitt. Jeg blir deprimert at jeg bare har 18 likes på profilbildet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...