Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker nå hvor sliten og stressa jeg er etter julaften, våkna rundt 2 i ettermiddag og hadde rett og slett ikke lyst til å stå opp. Klarte å tvinge meg opp rundt halv åtte på kvelden. Jeg måtte ta sobril 2 ganger i går for å roe ned nervene og å ikke få et angstanfall, det endte med at jeg gikk rundt i leiligheten til foreldra mine og tok bilder av alt mulig for å distrahere meg selv, jeg burde ha trekt meg tilbake istedet for å presse meg for å være mer sosial, jeg ville ikke vise svakhet for familien min, selv ikke på julaften, jeg ville ikke at de skulle begynne å bekymre seg hvis jeg plutselig bare forsvant fra stua. Jeg skal egentlig på hytta til Torsdag, men tviler på at jeg orker det, men det er sikkert bedre å bli med, enn at jeg skal sitte aleine hjemme med mine destruktive/depressive tanker.

Lenke til kommentar

Jeg trodde denne jula kom til å bli bedre enn de som har vært tidligere. Jula i fjor husker jeg ikke, det var et år med totalt kaos. Men uansett hvor kjipe de foregående har vært, så er dette den verste. Jeg gikk inn i den frivillig, og klarte ikke å gjøre annet enn å ta imot alt av ondskap som ble gitt meg. I mitt hode skal julen være fantastisk, med pynt, familie, god mat og pene klær. Det var, og har aldri vært, realiteten. Blåmerkene har gått fra å være blå til lilla. Jeg ser at jeg ikke engang klarer å skrive hva jeg føler. Det er fremdeles kaos. Det gjør vondt, både fysisk og mentalt. Jeg blir nesten hysterisk av å være alene etter disse dagene hjemme. Jeg klarer det ikke. Jeg trenger noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Neida, jeg har sagt ifra og folk som må vite, vet. Jeg skulle aldri dra hjem i jula, men jeg gjorde det likevel. Det er heller ikke så ille som det høres ut som. Jeg blir bare veldig dramatisk. Og ganske utafor. Jeg er bare nedfor. Ting går ikke helt min vei.

 

Snakk med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...