Gå til innhold

Xbox 360 Arcade til 795,- hos Lefdal


ballsack

Anbefalte innlegg

Var innom Lefdal i stad, de solgte Xbox 360 Arcade for 795,-. Med på kjøpet fulgte Rockband: Beatles (inklusiv mikrofon men ingen instrumenter) og Scene It (med 4 kontrollere). Så hvis noen er på jakt etter en rimelig 360, så har man sjansen nå. ;)

 

Jeg kjøpte en siden prod. dato var juli i fjor. Hadde Lite-On revisjonen som er meget lett å flashe. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så synd arcade fremdeles kun kommer med komponent AV kabel :(

 

Ikke at jeg ser forskjell på bilde kvaliteten men er litt greit og slippe kabel salaten, samt at det ikke er så mange forsterkere som støtte component video til HDMI pass-through.

 

Personlig fikk jeg tak i en RROD box som min nr.2 som det ikke var garanti på til en slikk og ingenting, lett og fikse :)

 

Dette innlegget har blitt redigert av Klingon: i dag, 13:37

 

hehe sjefs, de har visst glemt å stille klokka også ;)

Endret av Klingon
Lenke til kommentar

Er jo bare å kjøpe en HDMI-kabel på Clas Ohlson eller lign. Koster nær ingenting.

 

Ganske sikker på at Arcade ikke kommer med HDMI.. kun AV ut

Hva betyr AV :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_and_video_connector

 

 

og alle arcade versjoner er kommet med hdmi ut (som da også er en AV kilde)

derimot core versjonen hadde ikke hdmi ut og tidligere premium xboxer.

Lenke til kommentar

Her var det mye uvitenhet. Alle arcade maskiner har HDMI port. Hverken arcade eller Elite kommer med hdmi kabel lenger,begge kun kompositt scart. Akkurat som PS3 og Wii.

 

Minnekortet på arcade har vært internt lenge.

 

Dette tilbudet var helt vanvittig bra og jeg fikk heldigvis tak i en. Harddisk trenger man jo ikke heller lenger egentlig nå som man kan bruke lagringspenn.

Lenke til kommentar

Sjukt billig. Kjøp harddisk og hdmi-kabel fra dealextreme så har du tilsvarende elite for 1000 kr.

 

Eller hvis man som meg har flere minnepenner liggende,bare plugg til noen så har man nok lagringsplass for normalt bruk.

 

Hvis man ser på hva alt som var i dette tilbudet koster hver for seg så var tilbudet helt ekstremt.

 

Men nå skal det sies at Elite tilbudet med Halo 3 ODST, Forza 3, Lego Batman og Pure som man får til under 2000kr de fleste plasser ikke er dårlig det heller.

Lenke til kommentar

Var innom Lefdal i stad, de solgte Xbox 360 Arcade for 795,-. Med på kjøpet fulgte Rockband: Beatles (inklusiv mikrofon men ingen instrumenter) og Scene It (med 4 kontrollere). Så hvis noen er på jakt etter en rimelig 360, så har man sjansen nå. ;)

 

Jeg kjøpte en siden prod. dato var juli i fjor. Hadde Lite-On revisjonen som er meget lett å flashe. ;)

 

Hvilken Lefdal butikk var dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...