Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Du har vunnet 50 millioner i lotto! Hvilke(n) bil(er) kjøper du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg kjøpt meg en diger årsmodell av Chevrolet Suburban med alt utstyr... Trenger en terreng bil for å kjøre på veiene her i landet nå og kunne ikke tenkt meg en likebil som måtte stått mer på verksted enn en kunne kjørt med den langs norkse veier... :)

 

Kanskje jeg ville kjøpt en eldre 4X4 bil og bygget den opp til et skogs monster... Hadde jo vært gøy. Da kunne jeg hatt den forste bilen til å dratt den andre bilen rundt på treff og lignende på en henger...

 

 

Det var det jeg ville brukt noen av de millionene til ihvertfall...

Har aldri hatt noen interesse for små muskel biler.. Skal det være noe så må det være stort og helst med diesel V8.. Men det er vel grunnen til at jeg kjører rundt i en diger 91 modell Chevy suburban firehjuls trekker med en 6,2 liters diesel V8'er i dag også antar jeg... :)

Lenke til kommentar

Hadde lett kjøpt en Q7 til faren min, med alt av motor og 6.0TDI motor.

Og en Q5 til søstra mi, alt av utstyr og 3.0TDI.

Og en RS4 avant til meg, samt samme Q7 som faren min..

 

Skal vel akkurat gå :whistle:

Eier du en gård siden du kjøper traktorer til hele familien? :p

Haha, så sant! Hørte på Fifth Gear eller om det var Top Gear at det var et under at de greide å lage en bil på 10 kvadratmeter som var sååå trang inni!

Lenke til kommentar

Hva jeg ville kjøpt til meg selv er noe usikkert, men jeg ville nok ikke tatt helt av. Hadde liksom ikke kjøpt meg en Rolls Royce eller lignende.

 

Men jeg tror nok en Audi S6 Avant Quattro med det som finnes av utstyr hadde blitt en "fornuftig" og morsom familiebil. Må ha plass til hundebur i bilen, så måtte bli en Stasjonsvogn.

 

Madammen hadde fått ett rykende ferskt helårskort til bussen :)

 

Resten av pengene hadde jeg satt på høyrentekonto og jobben hadde jeg sagt opp for så og leve lykkelig med bilpleie resten av livet på rentene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...