Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, bruken av pussepapir er ikke noe å satse på vil jeg tro :p

 

Dette med å bruke tusj vil nok fungere med å "dempe" hvor iøyefallende det blir.

Men ser man på den andre siden av saken, kanskje det er greit at det er igjen "hint", så for de som faktisk studerer nært, får det "opplyst" men fra 2 meter, så vises det ikke? Dette er jo heeeelt etter hva man vil ha selv.

 

 

En annen ting med å bruke varme og smelte, noen som har prøvd det på slangene? Tenkte at der du smelter så blir det kanskje mye hardere når det har kjøla ned igjen og vil sprekke opp når du begynner å bøye og installere slangene igjen? :(

 

 

Men hvis man vil ha den "rubber feeling" på slagen uten skrift på, så vil jeg tro det enkleste er å vri den så det kommer på innsiden, siden det er bare på ene siden av slangen.

Lenke til kommentar

Fikk meg nettopp EVGA 580 GTX FTW Hydro Copper 2 levert på døra. JEsus, det er det mest sexy kortet jeg noensinne har sett.

 

Fungerer bra? :) Har ett på vei selv :dribble:

 

Hvordan er det i forhold til Freezelabs? Er stemningen der for å beholde, eller skal jeg bare plukke den ned? Er litt arbeid med å vedlikeholde en slik side..

Lenke til kommentar

Fikk bestilt Europas 3. kort fra EVGA sine nettsider, så jeg måtte ut med 5500 inkl frakt.

 

Syns ikke det er en grusom pris.

 

Hvis du tenker TIM, block, høyt binna 580 GPU alla FTW EVGA standard, single slot bracket, og alt ferdig "smurt"

 

EDIT: @ Wiki, har ikke testa enda, da jeg ikke har bestilt noen rad enda :p

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...