Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-84567-0-17338100-1294613213_thumb.jpg

 

Skal oppgradere med SB i løpet av uken. Rammen Corsair 8GB 1600mhz CL8 passet bra til Asus P8P67 Pro. Så Blir nytt hovedkort og CPU 2500K.

 

Lurte på hva dere synes, har funket bra, ikke akkurat pent, men stillegående og god overklokk på nåværende Phenom 2 965.

 

Tenkte å bestille noen ordentlige coiler og noen flere nipler. Når jeg først skal ta alt fra hverandre så lurte jeg på om noen av dere hadde noen tips for å få det bedre?

Lenke til kommentar

Det er tygon slanger som skal være gjennomsiktige ja. Vet ikke hvorfor det ser slik ut, vannet er jo helt rent som du ser i resorvaret. Brukte batterivann og PT_Nuke.

 

 

Legger seg dritt og lort langs kantene på grunn av strømningen. Bytt slanger når du oppgraderer ;) Er ikke nødvendigvis alger, men dritt og lort som avsettes av komponentene. Grønn-ish farge kommer fra kobberet.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Okey, jeg må ha pris og dato for hvem, hva, hvordan skaffe et slik kabinett.

 

Da får jeg plass til 2x 480 radiatorer i bunn, samt en tredje radiator i toppen ved behov :D Samt PSU nede. Savner å ha PSU nede da den faktisk støyer litt ved full belastning, tro det eller ei.

 

Det eneste som hadde vært enda bedre er flere 5,25" plasser, og mindre/ingen HDD plasser. Men det er muligens mulig å spesialbestille/modde.

Lenke til kommentar

Okey, jeg må ha pris og dato for hvem, hva, hvordan skaffe et slik kabinett.

 

Da får jeg plass til 2x 480 radiatorer i bunn, samt en tredje radiator i toppen ved behov :D Samt PSU nede. Savner å ha PSU nede da den faktisk støyer litt ved full belastning, tro det eller ei.

 

Det eneste som hadde vært enda bedre er flere 5,25" plasser, og mindre/ingen HDD plasser. Men det er muligens mulig å spesialbestille/modde.

 

Ebay er det eneste stedet jeg har funnet de og de ligger på 3500 eller mer + frakt.

 

Prøver å finne link

Lenke til kommentar

Okey, jeg må ha pris og dato for hvem, hva, hvordan skaffe et slik kabinett.

 

Da får jeg plass til 2x 480 radiatorer i bunn, samt en tredje radiator i toppen ved behov :D Samt PSU nede. Savner å ha PSU nede da den faktisk støyer litt ved full belastning, tro det eller ei.

 

Det eneste som hadde vært enda bedre er flere 5,25" plasser, og mindre/ingen HDD plasser. Men det er muligens mulig å spesialbestille/modde.

 

Pm Littledevil på xtremesystems. Er han som lager dem. er vel også han som skrev posten med bilder av kabinettet, så da har du link til profilen hans også :)

Lenke til kommentar

3500,- er _ingenting_.. Min nåværende kasse kostet jo mye mer :p

 

Lurer på om kassen er bred nok til å ha 2x 480mm radiatorer nede i bunnen, og samtidig ha vifter på dem. Men mulig man kan bruke 2 radiatorer og legge en rad med vifter i midten, mellom de to. I fall det ikke er plass i bredden til 35mm vifter -> radiator -> mellomrom -> radiator -> 35mm vifter der nede.

 

Hvis jeg kjøper meg en ny vanntank da så slipper jeg å tenke på å ha for lite 5,25" plasser også. Trenger 1x til hotswap bayen (SSDene mine), 1x til optisk drev, 1x til viftekontroller og per dags dato 3x for vanntank.

 

Nå ble jeg sannelig gira!

Lenke til kommentar

Jeg har sett de på ebay men nå er jeg f.. ikke kar om å finne de igjen :p

 

Flere bilder av kabinettet

 

Sendte mail og fikk dette svaret:

 

Hello.

 

Thanks for contacting me.

 

I still have them on ebay.

You can also order it directly from me.

 

LittleDevil PC-V8 Watercoolig PC case

 

* space for 5 x HDD on anti vibration legs

* 4 x 5.25 slos

* space for PSU and watercooling in the bottom

* all screws for motherboard, DVD's, PCI cards....etc

* antivibration screws for HDD's

* 2 illuminated switch for power on/off and restart with cables

* space on the bottom for 2 x 480mm or 2 x 360mm radiators with 2 x L holders (adjustable)

* on the top of the case, space for 480mm radiator (4 x 120mm)

* support for all motherboards

* support for EVGA SR2 motherboard

 

Price is 399EUR + shipping.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

3077,- NOK + moms og frakt. Genialt!!

 

Noen som vil ha et pent brukt Lian Li PC-P80B?? :p

 

Dette gikk rett til topps på MÅ HA listen min. Hvorfor har jeg ikke sett det før nå!?

 

Hmm om det er flere som skal ha så kan det hende jeg får til en litt bedre pris :hmm:

Er i dialog med han nå.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...