Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Du får symbol for WIFI der hvor 3G normalt sett står.

2: Du betaler kun for nedlasting, men hvis du er på f.eks VG så vil jo siden automatisk oppdateres innimellom. De "fleste" applikasjonen avsluttes med "Tilbake" knappen. De som ikke avsluttes på den måte, bruker du en task manager til å avslutte. I 2.1 anbefaler jeg advanced task killer, mens på 2.2 Froyo så er det en intern ting som dukker opp hvis du holder inne Meny knappen.

3: I utgangspunktet, nei. Du kan roote den, og bruke ADB f.eks til å gjøre ting på den men det blir vel for de litt mer avanserte.

Veldig bra svar. Tusen takk. Jeg kommer da ved leilighet til å lese meg litt opp på rooting, ADB, dessuten vil jeg ha Froyo. :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg finner ikke noen vei å slå av mobile internetten,den laster mb hele tiden uten at jeg er kobla til noe neste.jeg har lasta ned 600MB av 3gb og sier at jeg vil ha lasta ned 3.5gb i løpet av neste måned.jeg har weather forecast,hotmailen min kobla opp.den 3g ikonet er på hele tiden.noen valg som gjør at jeg kan slå av den?

Lenke til kommentar

ta og last ned et program på android marked som heter apndroid.der kan du slå av og på 3g.jeg bruker det hele tiden

 

jeg finner ikke noen vei å slå av mobile internetten,den laster mb hele tiden uten at jeg er kobla til noe neste.jeg har lasta ned 600MB av 3gb og sier at jeg vil ha lasta ned 3.5gb i løpet av neste måned.jeg har weather forecast,hotmailen min kobla opp.den 3g ikonet er på hele tiden.noen valg som gjør at jeg kan slå av den?

Endret av KILMAS
Lenke til kommentar

ta og last ned et program på android marked som heter apndroid.der kan du slå av og på 3g.jeg bruker det hele tiden

 

jeg finner ikke noen vei å slå av mobile internetten,den laster mb hele tiden uten at jeg er kobla til noe neste.jeg har lasta ned 600MB av 3gb og sier at jeg vil ha lasta ned 3.5gb i løpet av neste måned.jeg har weather forecast,hotmailen min kobla opp.den 3g ikonet er på hele tiden.noen valg som gjør at jeg kan slå av den?

 

takk for det,når vet jeg hva APNdroid gjør.jeg hadde allerede installert den,men var ikke sikker på hva den gjorde.

 

Ellers vil jeg nevne at jeg elsker min SGS.Jeg har holdt på og custimiza telefonen siden fredagen og gjort spesiell,er den råeste telefon jeg har eid.er noen små widgets som jeg trenger og noen filmer i 720p som jeg vil ha på min telefon.

Lenke til kommentar

ta og last ned et program på android marked som heter apndroid.der kan du slå av og på 3g.jeg bruker det hele tiden

 

jeg finner ikke noen vei å slå av mobile internetten,den laster mb hele tiden uten at jeg er kobla til noe neste.jeg har lasta ned 600MB av 3gb og sier at jeg vil ha lasta ned 3.5gb i løpet av neste måned.jeg har weather forecast,hotmailen min kobla opp.den 3g ikonet er på hele tiden.noen valg som gjør at jeg kan slå av den?

 

takk for det,når vet jeg hva APNdroid gjør.jeg hadde allerede installert den,men var ikke sikker på hva den gjorde.

 

Ellers vil jeg nevne at jeg elsker min SGS.Jeg har holdt på og custimiza telefonen siden fredagen og gjort spesiell,er den råeste telefon jeg har eid.er noen små widgets som jeg trenger og noen filmer i 720p som jeg vil ha på min telefon.

 

Bare som en liten apetiser! Funksjonen som APNDroid har er integrert i Froyo på SGSen :) Tilgjengelig ved å holde inne av/på knappen til du får opp en meny. Der kan du velge å deaktivere all datatrafikk.

 

Men det høres ut som du har en eller annen applikasjon gående i bakgrunnen som suger til seg båndbredde. Facebook for Android kanskje?

Lenke til kommentar

De som har nylig kjøpt sin SGS, hva betalte dere for den, da mener de som har kjøpt den ulåst og inkludere alt frakt.

 

Betalte 4495,- for min for ca fire uker siden. På Elkjøp, i butikken.

 

 

Samme her, Elkjøp til 4495,- men bestille på nett:) Elkjøp var klart billigst når jeg kjøpte den.. Ser prisen er på 4690,- der nå som fremdeles er bra..

Ser også at den koster 4361,- på Pixmania.

Har bestillt noen ting derfra uten problemer, de virker billigst i 95% av tilfellene, men vistnok har de noen veldig knotete returordninger om noe skulle skje:>

Endret av Swindley
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt min låst til telenor, men prisen er såpass mye lavere enn ulåst at det definitivt lønner seg.

Jeg har dog ikke fått den enda, den er ventet inn til nettbutikken til telenor 13. september..

 

Hvis du kjøpte via nettsiden til Telenor, så er den mest sannsynlig ikke låst. Det ligger en måte å sjekke det på www.ponsen.no tror jeg.

Lenke til kommentar

De som har nylig kjøpt sin SGS, hva betalte dere for den, da mener de som har kjøpt den ulåst og inkludere alt frakt.

 

Du får den for 4007,- med super abonnement og 19,- i frakt. Telefonen som jeg fikk er ikke låst.

Hvis den skulle være låst ringer du til Telenor og de låser den opp kostnads fritt.

Du betaler 3318,- når du bestiller og resten over 12 mnd.

Lenke til kommentar

har noen par kjappe spørsmål.

når jeg titter på snutter på youtube og velger å gå home via knappen hvordan får jeg åpna den igjen da?

er det noen bra music spiller der ute på marketet utneom den som følger med på SGS?

 

1: Hold inne home-knappen for å få opp 6 siste programmer.

 

2: Bruker mixzing som jeg synes er rimelig bra. Har ikke funnet noen spillere som er helt på høyde med den som følger med, men den er uaktuell for meg da den har en rar bug som gjør at jeg ikke kan sortere etter artist.

Lenke til kommentar

Jeg betaler ca en tusenlapp, og 175,- i mnd..

(Lav innkjøpspris skyldes mye trøbbel fra Telenor..)

 

Men sjekk kontrakten ved å kjøpe den med djuice phone 175 og mobilsurf.. (I følge kontrakten medfølger mobilsurf GRATIS i 12 mnd..)

 

Utdrag fra kontrakt:

Abonnementsinformasjon

Abonnementstype: djuice phone

Du vil få følgende tilbud: Subsidert mobiltelefon 12 mnd 175

* 12-måneders avtale. I avtaleperioden er månedsprisen 175 kroner., * Du får en subsidiert terminal.

Binding Mobilsurf 12 mnd

* 12-måneders bindingsavtale. I avtaleperioden er månedsprisen 0 kroner.

Fri etablering djuice

* Etablering redusert med 100 prosent.

Tilleggstjenester: MobilSvar, Mobilt Bredbånd Mobilsurf

 

 

Ut fra mine beregninger koster den da 3599,- alt i alt..

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Hei alle sammen :) har planer om å kjøpe denne tlf, men det virker som om mange har problemer med den. Altså den lagger, skrur seg av og på og generelt ikke fungerer optimalt. Er det jeg som overdriver "problemet" eller er det slik at det kan lønne seg å vente på noe annet? Har planer om å kjøpe en såkalt smart telefon uansett og tenkte det ville lønne seg å kjøpe en av topp modellene. Så hvis jeg kunne ha fått litt hjelp så hadde det vært strålende:)

Hilsen Kevin

Lenke til kommentar

Takk for svar zyrex, setter pris på det. Er vel den tlf jeg har hatt mest lyst på, men det at en del folk virker som å ha problemer med den har rett og slett gjort meg "redd" for å skaffe den. Det at jeg i tillegg er talentløs når det kommer til å måtte fikse ting som rooting selv gjør meg enda mer nervøs hehe. Men får vel bare ta sjansen

Lenke til kommentar

Hei alle sammen :) har planer om å kjøpe denne tlf, men det virker som om mange har problemer med den. Altså den lagger, skrur seg av og på og generelt ikke fungerer optimalt. Er det jeg som overdriver "problemet" eller er det slik at det kan lønne seg å vente på noe annet? Har planer om å kjøpe en såkalt smart telefon uansett og tenkte det ville lønne seg å kjøpe en av topp modellene. Så hvis jeg kunne ha fått litt hjelp så hadde det vært strålende:)

Hilsen Kevin

 

 

Ingen problemer i det hele tatt her, kunne ikke vært med fornøyd! Et av de beste kjøpene jeg har gjort tror jeg:)

 

Men jeg lurer litt på om noen med problemer har hatt eldre maskinvare, eller evt ikke norsk etc. Dersom man kjøper en tlf idag fra en norsk leverandør tror jeg opplevelsen blir mye bedre (også med norsk skype) enn da tråden ble startet i mars..

Antar også at android 2.2 legger til flere nye godbiter snart:)

Lenke til kommentar

Takk for svar zyrex, setter pris på det. Er vel den tlf jeg har hatt mest lyst på, men det at en del folk virker som å ha problemer med den har rett og slett gjort meg "redd" for å skaffe den. Det at jeg i tillegg er talentløs når det kommer til å måtte fikse ting som rooting selv gjør meg enda mer nervøs hehe. Men får vel bare ta sjansen

 

Beste måten å lære på :)

 

Prøv å feil, og bruk plasser som denne og xda-developers til å finne info. Alt er relativt steg for steg, så det er liksom ikke noe særlig du kan gjøre feil.

 

Og hvis du lurte, så er det en telefon laget av awesomesauce. Jeg har hatt _mange_ telefoner opp igjennom, men denne topper alt. Klart det er ting som kunne vært bedre, men det er det alltid, og ting jeg synes kunne vært bedre på denne er langt mindre enn på alt annet jeg har prøvd :)

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...