Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Når du klikker på APNDroid så blir den rød, og boksen som viser 3G eller Hen for den saks skyld forsvinner helt. Da er det deaktivert. Trykker du en gang til på APNDroid, blir APNDroid ikonet grønt og boksene for 3G/GPRS kommer opp igjen.

 

Jeg har ikke lagt inn noe til å ta skjermbilde av telefonen enda, men mulig noen andre har gjort det og kan demonstrere med bilder?

 

homescreen2.png

 

 

APNDroid widget på skjermen (ved siden av Sportypal), her er den grønn som viser at alle APN er oppegående og datatrafikk aktivt. Trykkes det en gang på den, blir den rød og all datatrafikk (evt. unntatt mms) er sperret.

 

Legger ved eit bilde her over korleis det ser ut på min mobil, ikonet skifte ikkje farge hjå meg, så eg antar det er noko som eg har gjort feil.

 

Sjøl om eg har hukket av for Disable all APNs så dukker Hen opp.

post-138807-1279888707,4524_thumb.jpg

post-138807-1279889018,0333_thumb.jpg

Endret av Hellhammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Hellhammer: Legg den til som Widget. Selve ikonet som du viser i bildet ditt vil ikke skifte farge. Hvis du ser i skjermbildet til høyre, så er jo "linjen" inni det øverste bilde der fortsatt grønn. Den skal være rød. Så klikk på den en gang til.

 

@densompostetførhellhammer >.>

Jeg har sålangt (og jeg presiserer at det kun er snakk om halvannen uke) ikke hatt noe som helst problemer med minne, ingen random restarter eller lignende. Så jeg er ikke så sikker på om det er ett problem.

 

Hva gjelder firmware, kan jeg nevne at GPSen er hakket hvassere med JM1 (den nye).

 

Samsung har jo fått endel kritikk tidligere for å være treige med firmwareoppgraderinger, men hvis det stemmer at disse firmwarene som kommer på løpende bånd faktisk er fra dem, men interne builds kan det jo virke lovende ut. Det vi vet er at Samsung foreløpig jobber med Froyo for å ha alt klart i forbindelse med releasen av det. (Touchwiz o.l)

 

Personlig tror jeg vi vil se hurtige firmwarer, så snart som Froyo er "ute av veien". Men det er vel ingen garanti for det.

Endret av TheScorp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, da er telefonen bestilt med et 16 gb minnekort.

Klarte ikke å sitte å vente og vente for å se om Samsung slepper ny firmware. Froyo kommer uanseett snart, håper jeg. Det blir spennende å se hvordan denne telefonen blir i forhold til min Nokia E71 :)

 

Takk til TheScorp for svar på spm :)

Endret av danweb.cjb.net
Lenke til kommentar

JM1 og JM2 er ute for de som er interessert. Skal du flashe anbefaler jeg 512 pit uten repartisjonering. Dette var det eneste som funket for meg. Oppdaterer naar jeg har proevd litt mer.

 

Hm, hvor fant du JM2 og 512 pit filen?

 

Edit: Nevermind, fant den :)

Edit 2: Jeg fant pit filen, men ikke JM2.

Edit 3: Der fant jeg den også gitt...

 

Vel, vi skal vel ikke klage på firmwareoppdatering frekvensen sånn uoffisielt ihvertfall :p

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Er lei av å sitte å innstallere ting manuelt hele tiden, så nå blir det rooting av telefonen og backup av alt før jeg setter igang med neste oppdatering xD Noen erfaringer med Titanium Backup eller Mybackup Pro?

 

Smått imponerende de statsa der...

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Er lei av å sitte å innstallere ting manuelt hele tiden, så nå blir det rooting av telefonen og backup av alt før jeg setter igang med neste oppdatering xD Noen erfaringer med Titanium Backup eller Mybackup Pro?

 

Smått imponerende de statsa der...

MyBackup funker fint, men er litt irriterende at når man legger inn programmene på nytt, så legger de seg ikke i market... Ellers funker det ok ;)

Lenke til kommentar

Gikk for Titanium Backup, den har en applinkefiks-dings :p

 

Venter bare på keyen nå. Kjøpte LauncherPro også tidligere i dag. Gode investeringer vil jeg si, spesielt Titanium hvis firmwareoppdateringene fortsetter med denne hastigheten.

Man trenger root for titanium ikke sant?

Lenke til kommentar

Gikk for Titanium Backup, den har en applinkefiks-dings :p

 

Venter bare på keyen nå. Kjøpte LauncherPro også tidligere i dag. Gode investeringer vil jeg si, spesielt Titanium hvis firmwareoppdateringene fortsetter med denne hastigheten.

Man trenger root for titanium ikke sant?

 

Yupp.

 

Men såvidt jeg forstod måtte du ha det for den andre også for at det skulle funke tilfredstillende?

Lenke til kommentar

Gikk for Titanium Backup, den har en applinkefiks-dings :p

 

Venter bare på keyen nå. Kjøpte LauncherPro også tidligere i dag. Gode investeringer vil jeg si, spesielt Titanium hvis firmwareoppdateringene fortsetter med denne hastigheten.

Man trenger root for titanium ikke sant?

 

Yupp.

 

Men såvidt jeg forstod måtte du ha det for den andre også for at det skulle funke tilfredstillende?

Tror ikke det skal være nødvendig for Mybackup :) Men du flashet på eksakt samme måte som forrige firmware? Hvilken PIT-fil brukte du?

Lenke til kommentar

Nå har det faktisk kommet ENDA en firmware-oppdatering. Det er nesten litt drøyt. Hvorfor ikke vente litt å heller gi ut litt større oppdateringer? Jaja, ingen kan ihvertfall si at Galaxyen ikke får oppdateringer...

 

Hvis de skal holde samme antall som forrige måned, kommer det 2 til oppdateringer denne måneden.

Jeg for min del har ikke lenger mulighet til å oppdatere firmware, da min kone klarte å søle cola over telefonen min, noe som resulterte i at usb porten har tatt kvelden, kan kun lade telefonen, men windows registrerer ikke telefonen på usb.

 

Men jeg kan ikke leve med JF5 som siste utvei, så jeg tok å ringte forsikringen, og fikk ordnet med ny telefon, men det tar litt tid før den kommer, men den gamle fungerer heldigvis enda, og jeg får bruke den inntil videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...