Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om man får oppdatere til 2.2.1 offisielt via Kies nå?

I følge XDA forum er 2.2.1 offisielt lansert.

 

 

Ikke jeg i alle fall.

 

Mulig den ikke har kommet til Norge enda da, blir vel litt mer venting. Men det er vel ikke lenge til, da mange rykter har antydet at den skulle komme i slutten av Februar.

 

Har testet på tre av mine PCer. Og - hver gang jeg må åpne Kies, så synker humøret flere hakk - kan ikke begripe at dtil og med de siste versjonene er så pass buggete - etter alt det peset Kies har fått?

Lenke til kommentar

 

I efs mappen har jeg en fil som heter nv_data.bak der produktkoden er ten. Kan jeg bruke den?

 

Det skal gå. Lag en backup av nv_data.bin som du allerede har der og endre navn på nv_data.bak til nv_data.bin. Det bør gjøre susen.

 

 

Det var mange som brukte den metoden når den første leaken av froyo som kom i september overskrev produktkoden og fjernet imei.

 

 

Lenke til kommentar

 

I efs mappen har jeg en fil som heter nv_data.bak der produktkoden er ten. Kan jeg bruke den?

 

Det skal gå. Lag en backup av nv_data.bin som du allerede har der og endre navn på nv_data.bak til nv_data.bin. Det bør gjøre susen.

 

 

Det var mange som brukte den metoden når den første leaken av froyo som kom i september overskrev produktkoden og fjernet imei.

Hva er egentlig imei?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe en noob i nød?

 

Har sliti noen dager med å komme meg vekk fra en eldgammel Android-firmware, men fikk endelig til flashinga i dag med den nyeste fra samfirmware.com.

 

Så nå viser sysinfo følgende:

 

Firmware version: 2.2.1

Baseband version: I9000XXJM1

Build Number: FROYO.XWJS5

 

Høres dette riktig ut? Har virkelig lite peiling på dette. Vil bare ha en stabil telefon som fungerer.

 

Og er det muligheter for å få æ ø å på denne firmwaren, eller har jeg driti meg ut? :tease:

Lenke til kommentar

Hm, du mener å innstallere via pcen eller? Det funker ikke her.. men har ikke prøvd å slå på mobilen uten simkort å innstallere på den måten

 

 

RE: prøvde å innstallere via telefonen nå, funket! Takk for tipset! ;)

 

Dette skjer fordi TV2 appen er beregnet for Norge, og ditt Tele2 simkort fremstår som svensk for market.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...