Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke koblet min mot Kies. Bruker Windows 7, 64 bit i Bootcamp. Når jeg kobler mobilen til maskinen ved USB og på mobilen velger Samsung Kies som tilknytningsmetode, skjer det ingenting i programmet Kies.

 

Hva skal til?

 

 

Har du minnekort i tlf?

Ta det ut og restart tlf!

Dette funket for meg:)

Lenke til kommentar

Etter oppgradering til Froyo har jeg kun engelsk tekst på kalenderen. D.v.s "tirsdag" vises som "tuesday" o.s.v. På JM2 og JM8 hadde jeg norske tekster på dette. Noen som vet om det går an å endre noe i instillingene slik at jeg får tekster på norsk?

 

(Bortsett fra dette vises alt på norsk. Og jeg har selvfølgelig valgt norsk som språk)

Lenke til kommentar

Noen som har link til den offisielle Froyo firmwaren som kan brukes via Odin? Kies liker hverken Win7 eller XP Pcene mine.

Jepp, den har du her. Husk at du må flashe til JM8 FØRST, så flasher du opp til JP6 etterpå.

 

Takk for hjelpen. Har fått inn JP6 nå.

 

Har dog ikke noe å si om enn flasher fra jm2 eller fra jm8 til jp6 dog.. Har gått gjennom fler flasher selv.

orginalen JF3 til JM2 til Jm8 til jm2 til jp6..

 

Var ikke sikker på at det var riktig jm8 som tillate flashing til jp6 så derfor flashet jeg fra pondus sin jm2 til jp6

Lenke til kommentar

Etter å ha lest de siste 10-15 sidene med froyo-erfaringer, så er jeg fristet til å se ann om det kommer en ny release med litt mindre bugs. Jeg mener at de umulig kan ha testet særlig godt i forkant av denne releasen.

Det er alt for omstendelig og uholdbart å drive å fabrikk-resette for å løse feil, og mangelfulle oversettinger gjør det hele bare latterlig.

Jeg vil nok ha froyo, tror den løser et par feil jeg har med eclair, men å sitte en hel kveld å fikle for å fa alt tilbake er så sinnsykt uaktuelt.

 

Jeg tror jeg trenger å høre flere gode erfaringer så jeg ikke står i fare for å bli negativ mot samsung. :)

 

 

For øvrig, har vært litt snakk om mikrofonen. Er det noen som har merket noen forbedring etter oppdateringen?

Endret av ckl77
Lenke til kommentar

har noen spørsmål angående oppgradering til 2.2 jeg.Må jeg ha min SGS i download mode for at den skal begynne med updaten?

hvordan kommer i download mode?vet det er home+power også en eller annen men:p.

Eller fungerer det bare å ha telefon oppe å gå og så kjøre oppdateringen?

hadde vært fint med kjappe svar:)

Lenke til kommentar

Først når jeg trykker på oppdaterings boblen, så kommer det, telefonen er i bruk, prøver senere typ. Men så hopper den videre til et nytt vindu, som spør om jeg vil oppgradere denne telefonen, også om jeg aksepterer vilkårene osv. og etter det, så kommer det; ikke nok strøm på enheten, lad den opp og prøv igjen. er jo 100%!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...