Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Har du prøvd flere ganger? hadde samme problem på en venns telefon, men da gikk det etter noen ganger. du kan også prøve å lade ut en del, for så å lade opp igjen, og prøve mens den lades opp

 

 

har prøvd en del ganger nå. hvis det ikke fungerer nå prøver jeg igjen i kveld, når jeg har fått ladet ut batteriet litt..

fan så iriterende når man er blitt så psyched

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm man kan jo ikke endre en hardware som mikrofonen med en software oppdatering. Men når jeg tar opp i 720p, så merker jeg at det hakker mindre, kanskje null hakking tilogmed.

 

Med flash 10.1 støtte testet jeg YouTube @ 1080p også, det gikk med 9 FPS :!:

 

Ed.: Noen som har en root og lagfix til A2.2..?

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Hmm man kan jo ikke endre en hardware som mikrofonen med en software oppdatering. Men når jeg tar opp i 720p, så merker jeg at det hakker mindre, kanskje null hakking tilogmed.

 

Med flash 10.1 støtte testet jeg YouTube @ 1080p også, det gikk med 9 FPS laugh.gif

 

Ed.: Noen som har en root og lagfix til A2.2..?

 

 

Er nevt tidligere.

 

OCLF kan brukes med lagfix etter å ha fått root på mobilen.

Denne kan f.eks brukes etter at enn har oppdatert til jp6: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

Lenke til kommentar

Der var oppdateringen endelig gjennomført! Etter å ha fått "MSC.Thunder.Firmwareupdate has stopped working" noen ganger, avinstallerte jeg Kies får så å installere igjen. Da gikk det som en lek. Hele oppgraderingen tok ca. 6-7 minutter totalt.

 

Som mange andre påpeker, er markets borte, men det står det jo så mye om her, så det skal gå fint :)

Lenke til kommentar

Ehhh... Hva er det jeg ikke forstår her???

 

Froyo gjennom Kies høres jo greit ut, men jeg får ingen muligheter til å oppgradere telefonen min :hrm:

 

Det står

 

PDA:JM1/PHONE:JM1/CSC:JM1

Den siste versjonen er allerede installert.

 

Har siste versjon av Kies, alt funker OK, har aldri rootet eller tuklet med telefonen på noen måte, ingen lagfix osv.

 

Hvorfor kommer det ikke opp en oppgradering? Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar

Skjerm bilde på telefonen bare hopper ut og inn, av den "initaliserer..." "trykk hjem tasten for å avslutte kies"

 

kan dette har noe med hvorfor det ikke fungerer?

Problemet ditt høres ut som noe som løses med å søke etter filer med "lange filtyper". Det enkle er derimot også her det beste. Skriv ned alt du ikke kan miste, noter hvilke apps du hadde. Formater SD-kortene og kjøre factory reset (privacy - reset). Avinstaller Kies og reboot pc'en før du innstalerer igjen. Prøv å ha Kies kjørende før du plugger i igjen telefonen første gang. Prøv å montere som masselagring med Kies kjørende først. Du må egentlig bare tenke gjennom hva du har liggende hvor. Alt du ikke har liggende på PC eller på Gmail-kontoen mister du.

Lenke til kommentar

Har oppgradert til 2.2. Hadde lag fix så det jeg gjorde var at jeg først deaktiverte lag fix og så oppdaterte via Kies. Det gikk smertefritt. Har nå også rootet mobilen og lagfixet. Den kjører like fort som før, men med 2.2 :)

 

Hvilken metode brukte du for rooting og lagfix?

 

For rooting brukte jeg følgende:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

 

Du må være nøye med hvilken fil du laster ned. Brukte ODIN for å flashe .tar filen.

 

For lagfix brukte jeg OCLF (fra android market). Den app'en lar deg ikke roote 2.2 - bare 2.1. Derfor må du bruke lenken ovenfor for rooting.

 

Håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar

Har nettopp oppgradert min Galaxy S til 2.2 Froyo via Kies. Alt bra, men Market er borte. Leser at man må ta factory reset for at det skal komme fram igjen, men det utgår.

 

Finnes det andre måter å få Market tilbake? :hmm:

 

Factory reset vil gi deg Market tilbake samtidig som du beholder Froyo. Alt annet blir borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...