Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Ser ikke helt hvorfor du mener jeg ikke kan bli sur.

Programmet sier at det kan fjerne lagfix like lett som den ble installert, da regner jeg med at det er sant. Men neida, rævkjørte hele møkka.

Skal prøve å få refundering og heller kjøpe HTC Desire HD, hvor det faktiskt går ann å gå i recovery mode... fitte

Jeg hadde nok blitt like sur, har selv rootet på samme måte som deg og brukt OCLF. Håper ikke dritten min klikker om jeg skal unroote den igjen siden, skulle egentlig kjøpt en annen telefon om jeg tenker etter. Den er bra nå etter jeg la inn Lagfixen, men er jo ikke så stabil på nett så det gjør noe. Litt kjedelig sånn sett men ellers er den bra, vet at min neste tlf blir ikke noe Samsung i hvertfall. De produserer mere enn de klarer å lage support til, da går de mere over i den useriøse delen spør du meg.

 

Hvis man skal gå tilbake til fabrikkinnstillinger, hva er den beste metoden på roota telefoner? Bruke Hard reset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor du mener jeg ikke kan bli sur.

Programmet sier at det kan fjerne lagfix like lett som den ble installert, da regner jeg med at det er sant. Men neida, rævkjørte hele møkka.

Skal prøve å få refundering og heller kjøpe HTC Desire HD, hvor det faktiskt går ann å gå i recovery mode... fitte

Du viste godt om risikoen, så gå å klag et annet sted. Blir som å sitte å banne for at du har blitt tatt i fartskontroll. Du vet at det er risiko for å ha blitt tatt om du kjører for fort..

 

Uansett, kjipt at dette har skjedd deg. Å sitte å banne fikser ikke telefonen din. Kommer du i download mode? Hvis du gjør det: prøv å last ned filen som ligger i denne posten og flash ved hjelp av Odin3 (dette er fiks for å "aktivere" recovery mode)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer i hverken download eller recovery mode.

så den posten istad etter litt googling, mne går nok desverre ikke.

Faen at jeg ikke sjekket opp sånt FØR jeg skulle gjøre noe "risky".

 

Anbefaler alle å IKKE "fjerne" lagfix, ta heller å flash om helt fresh install om du skal oppgradere.

Aner ikke hva som skjedde feil når jeg fjernet den, men alle programmer begynte å force close osv, så jeg tenkte jeg må sikkert reboote.. det var da den ikke ville starte igjen...

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Kommer i hverken download eller recovery mode.

så den posten istad etter litt googling, mne går nok desverre ikke.

Faen at jeg ikke sjekket opp sånt FØR jeg skulle gjøre noe "risky".

 

Anbefaler alle å IKKE "fjerne" lagfix, ta heller å flash om helt fresh install om du skal oppgradere.

Aner ikke hva som skjedde feil når jeg fjernet den, men alle programmer begynte å force close osv, så jeg tenkte jeg må sikkert reboote.. det var da den ikke ville starte igjen...

auch. føler med deg! det lagfixen faktisk gjør er å endre på selve filsystemet, så kan fort kødde opp mye som gjør at du må tilbakestille til fabrikkinnstillinger.

Skal se om jeg finner en tråd på XDA eller noe som kan være til hjelp. Ettersom du ikke kommer inn i download-mode får du jo ikke flashet ny firmware heller, å løst det på den måten...

Lenke til kommentar

Tror jeg skal være litt småfrekk å sende den inn til netonnett og spørre om refundering.. for så å kjøpe en HTC Desire HD, eller en WP7 telefon :]

Hva skal du begrunne hevingen med?

Jeg sender min tilbake til Dustin (de påstår de skal reparere den) for å heve kjøpt. Har ikke helt troa på at de godtar det, men jeg er drittlei den laggingen på en så dyr telefon. Elendig software av Samsung!

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe? Jeg har prøvd å lese det meste i denne tråden, men den begynner å bli lang. Jeg har et problem med KIES ( ikke den eneste skjønner jeg) Jeg kobler til, den finner tlf og jeg får beskjed om at det er en oppgradering til den. Jeg har jf3 fra før. Den begynner å laste ned oppgraderingen til pc'n og så får jeg beskjed om at MSC.Thunder.Firmware uppdate må lukkes. Jeg har prøvd på en pc med Vista 32 bit og en med XP 32 bit.Prøver med KIES 1.5.3.10093_80 Hva skjer?

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig interessant å se laggingen deres filmet og lagt ut på youtube. Prøvde et søk der nettopp, men kunne finne en enkelt snutt som beskrev lagging og det var ikke rare issuen i mine øyne. String: "galaxy s lag -fix" og "galaxy s stall -fix"

 

Skulle tro det måtte finnes 1000-vis av slike klipp etter all hyling.

Noen som tar på seg oppgaven? Uten en snutt har igrunn ingen av kommentarene om lagging noen som helst verdi og koker ned til BS. Opplevelse av lagging er temmelig subjektivt.

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig interessant å se laggingen deres filmet og lagt ut på youtube. Prøvde et søk der nettopp, men kunne finne en enkelt snutt som beskrev lagging og det var ikke rare issuen i mine øyne. String: "galaxy s lag -fix" og "galaxy s stall -fix"

 

Skulle tro det måtte finnes 1000-vis av slike klipp etter all hyling.

Noen som tar på seg oppgaven? Uten en snutt har igrunn ingen av kommentarene om lagging noen som helst verdi og koker ned til BS. Opplevelse av lagging er temmelig subjektivt.

 

Alltid noen som klager uansett. De som er så misfornøyd med telefonen, selg den eller returner den. Det hjelper ikke å syte, telefonen blir ikke bedre av den grunn. Eller bruk firmware jm8 eller noe. Froyo kommer ikke til å revolusjonere telefonen uansett. Jm8/jm2 duger i massevis.

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig interessant å se laggingen deres filmet og lagt ut på youtube. Prøvde et søk der nettopp, men kunne finne en enkelt snutt som beskrev lagging og det var ikke rare issuen i mine øyne. String: "galaxy s lag -fix" og "galaxy s stall -fix"

 

Skulle tro det måtte finnes 1000-vis av slike klipp etter all hyling.

Noen som tar på seg oppgaven? Uten en snutt har igrunn ingen av kommentarene om lagging noen som helst verdi og koker ned til BS. Opplevelse av lagging er temmelig subjektivt.

Et lite søk på "samsung galaxy s lag" og jeg fikk mange treff.

 

http://www.slashgear.com/samsung-galaxy-s-review-2891746/

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/141418-why-my-samsung-galaxy-s-lagging.html

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/171823-galaxy-so-slow-compared-desire.html

http://techie-buzz.com/featured/fix-samsung-galaxy-s-stalling-issue.html

http://forum.vodafone.co.uk/topic/66995-samsung-galaxy-s-phone-lags/

 

Og en YouTube-video jeg fant

 

 

Alt dette prate om lag, blir jo for så vidt begrunnet i all snakket om lagfix. Hadde det ikke vært lag, ville det heller ikke vært en lagfix.

 

Jeg er dessuten ikke interessert i å roote telefonen (bryter garantien) fordi Samsung har gjort en elendig jobb!

Lenke til kommentar

Alltid noen som klager uansett. De som er så misfornøyd med telefonen, selg den eller returner den. Det hjelper ikke å syte, telefonen blir ikke bedre av den grunn. Eller bruk firmware jm8 eller noe. Froyo kommer ikke til å revolusjonere telefonen uansett. Jm8/jm2 duger i massevis.

Så sant så sant.. Her er også mange som er noe forvirret i det at dem tydeligvis har glemt at de er frivillige beta-testere på uoffisille roms.. :roll:

 

I tillegg er ikke dette en windows-plattform hvor man behøver å lukke samtlige programmer etter bruk. Når de ligger i minnet bruker de ingen ressurser og vil da bli åpnet øyeblikkelig igjen. Unntaket er selvfølgelig apps som er meningen å jobbe i bakgrunnen. Folk har visst glemt at det er slik android er designet i jakten på å hele tiden ha masse ubrukt minne tilgjengelig med task-killing. Ubrukt minne=penger i dass + bruk av ressurser på å hele tiden åpne apps på nytt.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal være litt småfrekk å sende den inn til netonnett og spørre om refundering.. for så å kjøpe en HTC Desire HD, eller en WP7 telefon :]

Hva skal du begrunne hevingen med?

Jeg sender min tilbake til Dustin (de påstår de skal reparere den) for å heve kjøpt. Har ikke helt troa på at de godtar det, men jeg er drittlei den laggingen på en så dyr telefon. Elendig software av Samsung!

 

Sier jeg prøvde å oppgradere telefonen gjennom kies.

Er delvis sant, men you know... ;D

Lenke til kommentar

Jeg har et seriøst problem..

Min Galaxy S vil ikke starte opp..

Det vil si, alt ser tilsynelatende ok ut til å begynne med, først kommer den første logoen, deretter den animasjonen..

Så blir S stående og lyse opp sånn teit..Til evig tid :(

 

Noen forslag?

Er det noen måte jeg kan tilbakestille til factory settings? Telefonen min er IKKE mulig å boote opp med Volum opp, home og power..

 

Hvis ikke.. Er det sannsynlig at lagfix og rooting oppdages om jeg sender den inn?

 

 

Jeg har forsøkt å koble den til PCen, PCen ser noen minnekort, men ingen Galaxy S..

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Jeg har et seriøst problem..

Min Galaxy S vil ikke starte opp..

Det vil si, alt ser tilsynelatende ok ut til å begynne med, først kommer den første logoen, deretter den animasjonen..

Så blir S stående og lyse opp sånn teit..Til evig tid :(

 

Noen forslag?

Er det noen måte jeg kan tilbakestille til factory settings? Telefonen min er IKKE mulig å boote opp med Volum opp, home og power..

 

Hvis ikke.. Er det sannsynlig at lagfix og rooting oppdages om jeg sender den inn?

 

 

Jeg har forsøkt å koble den til PCen, PCen ser noen minnekort, men ingen Galaxy S..

 

Hehe du er i samme båt som meg.

Er INGEN måte å få fikset det på annet enn å sende den inn dit du kjøpte den.

 

Du kommer ikke inn i recovery med den metoden fordi samsung har slått av muligheten for å bruke den tastekombinasjonen i nyere versjoner.

It sucks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...