Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter?

Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter?

 

jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet?

 

mvh

Ridley

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter?

Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter?

 

jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet?

 

mvh

Ridley

 

Galaxy S har video-out-mulighet gjennom 3.5mm-utgangen. Har ikke testa det i praksis men i denne videon så demonstreres det. Første jeg fant, finnes sikkert noen bedre..

 

Fungerer det til tv burde det funke til prosjektor? Vet ikke jeg...

 

Edit: Bytta ut videon med en bedre ;)

Endret av frow
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter?

Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter?

 

jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet?

 

mvh

Ridley

 

Galaxy S har video-out-mulighet gjennom 3.5mm-utgangen. Har ikke testa det i praksis men i denne videon så demonstreres det. Første jeg fant, finnes sikkert noen bedre..

 

Fungerer det til tv burde det funke til prosjektor? Vet ikke jeg...

 

Edit: Bytta ut videon med en bedre ;)

 

Jeg har testet video-ut på sgs via 3.5mm-jack. Kjøpte kabel på Ebay og koblet til min Pana 42" HD-plasma. Funket "greit nok", det var omtrent som å se på en litt skral piratkopi fra piratebay. Er du nøden så funker det bra, men det er ingen permanent stue-løsning (omtrent som forventet altså).

Edit: Fila jeg testet med hadde mye bedre kvalitet når jeg kjørte fra pc via hdmi.

Endret av josteink
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvette er samsung så smarte å har kies oppdateringer fil for fil isteden for en zip?

Tar jo år å laste ned 40mb...

 

og ehm..

Trykket remove på lagfix før jeg vil oppgradere til froyo.. rebootet og nå er skjermen låst på oppstartsskjermen. VELDIG BRA. fyyyfaen.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Virker SDK metoden når telefonen er avslått da?..

 

Tror jeg skal gå å brenne et hus eller noe.. få ut litt frustrasjon..

etter litt googling så er det ingen måte å få fikset det på, bortsett fra å sende den inn på rep..

 

Hadde bare horene @ samsung IKKE fjernet treknappsmetoden for å komme til recovery..

FFFFFFFFFFUFSDURFGZUZEASRU**Q¤%Y JQ¤W&U !Q¤yq 4y5 yq465y34 5y

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor du mener jeg ikke kan bli sur.

Programmet sier at det kan fjerne lagfix like lett som den ble installert, da regner jeg med at det er sant. Men neida, rævkjørte hele møkka.

Skal prøve å få refundering og heller kjøpe HTC Desire HD, hvor det faktiskt går ann å gå i recovery mode... fitte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...