Gå til innhold

Radeon 9800 PRO 3dmark 01SE. Bare 10 100 poeng!


Npt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg lurer på hva som gjør at jeg får så lite ?

Har en pentium 4 1.8, 1 gb ram pc 3200, 120 GB s-ata

 

Msi 875P, cpu kan vel ikke være en så stor flaskehals ?

takk for all hjelp!

 

CPU kan være flaskehalsen her. At du har 1GB ram og 120GB s-ata disk har ikke så mye å si. Selv har jeg AMD XP1800, 512MB ram og GF4 ti4200. Får litt mindre enn deg.

Lenke til kommentar

Er alt av AA/AF slått HELT av osv?

Tror ikke cpu har så UTROLIG mye å se, men har jo litt da.....

i 3dmark03 testet programmet grafikken på 4 spill kun med cpu og for å si det mildt så det helt jævlig ut (mye lagg osv) men aunsett 10K score hørtes litt lite ut.......om fsb hastigheten er låst er den låst på 166 mhz da?

Lenke til kommentar
Er alt av AA/AF slått HELT av osv?

Tror ikke cpu har så UTROLIG mye å se, men har jo litt da.....

i 3dmark03 testet programmet grafikken på 4 spill kun med cpu og for å si det mildt så det helt sinnsvakt ut (mye lagg osv) men aunsett 10K score hørtes litt lite ut.......om fsb hastigheten er låst er den låst på 166 mhz da?

 

 

Hmmm, din score i 3dmark01 er jo helt sinnsvakt dårlig da... :lol::lol:

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke så mye om scores. Men det virker som det er noe som ikke funker som det skal her.

 

Det er bra du tenker på det slik! Hater det når fjortissene spør hvorfor de får 14k og ikke 14.5k osv..

 

:yes:

 

Noe er galt med den score'en din, ja.

 

Lagt inn nyeste chipset-drivere? (regner med at du har lagt inn drivere til agp port).

 

Sjekket innstillinger i bios? At agp går på riktig hastighet, eller noe annet er galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det er veldig viktig at du legger inn intel application drivere

inf drivere, noe slikt..

skal ligge på cdn du fikk med til hovedkortet.

Lenke til kommentar
D sier seg selv at d er CPUen som er flaskehalsen. Bare klokk den opp litt så kan jeg love deg at scoren øker.

 

Jeg har ingen tro på at CPU-hastighet er grunnen her.

 

Som noen nevnte, sjekk innstillinger for AA/AF. Sett disse til application preference i avanserte innstillinger for skjermkortet, og kjør testen. Dette har løst problemet for andre.

Lenke til kommentar
D sier seg selv at d er CPUen som er flaskehalsen. Bare klokk den opp litt så kan jeg love deg at scoren øker.

 

Jeg har ingen tro på at CPU-hastighet er grunnen her.

 

Som noen nevnte, sjekk innstillinger for AA/AF. Sett disse til application preference i avanserte innstillinger for skjermkortet, og kjør testen. Dette har løst problemet for andre.

 

Om det er en willamette så tør jeg nesten vedde colan min på at det er CPU som har skylden. en P4 1.8 er ikke allverden uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...