Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield: Bad Company 2 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Failed to connect to EA online

 

Connection to the servar has been Lost

 

Server is full - (4/32)

 

Man kan bare såvidt spille Online, jeg kan joine 10% av alle serverne på spillet. Er det noen flere som har dette problemet, eller er det bare jeg som har problemet (siden jeg er meg og alt fucker seg for meg)

 

Det er som om spillet er lagt bare for å ødelegge for meg.

Men er det en løsning på det, eller er det fordi spillet er så nytt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

25 cm stor vifte forran min Gpu, er ikke bekymret for for mye varme. kompanserer lett. Gjorde en roll-back uansett, vil ikke ha driver med bugs.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Failed to connect to EA online

 

Connection to the servar has been Lost

 

Server is full - (4/32)

 

Man kan bare såvidt spille Online, jeg kan joine 10% av alle serverne på spillet. Er det noen flere som har dette problemet, eller er det bare jeg som har problemet (siden jeg er meg og alt fucker seg for meg)

 

Det er som om spillet er lagt bare for å ødelegge for meg.

Men er det en løsning på det, eller er det fordi spillet er så nytt?

Har de samme problemene, BF serien er notorisk for denne type feil, det er bare å vente til de får patchet det opp. Når man faktisk får til å connecte til serverne er det fantastisk gøy. Synd at det er (for min del) 1 av 50 tilkoblingsforsøk som virker.. Ordner seg nok.

Lenke til kommentar

Det var en periode der man ikke fikk connecta til online accounten, men varte ikke altfor lenge. Jeg har hatt mange morsomme online øyeblikk og har kommet til level 5.

 

Recoil og litt lagg er en dårlig kombinasjon når man skal skyte, men funker bra hvis man porsjonerer skytingen og sikter inn godt før boomboom. Ellers som det ble skrevet, er man flere som jobber sammen blir det utrolig lett! Bli enige om et target/liten gruppe av gangen og det er ute på 1-2-3. :D

Lenke til kommentar

Jeg er ikke like begeistra som de fleste andre rundt om på nettet.

For meg føles spillet langt fra ferdig med MASSE bugs.

I singleplayer opplever jeg at fiender brått bare forsvinner. At jeg ikke kan skyte igjennom 1cm tykk blikkplate. At "usynlige" hinder forhindrer at jeg treffer fiender. At fiender overlever headshot med sniperriffla etc etc etc.

 

Multiplayer fungerer ikke hos meg overhodet. "Unable to connect to EA online", "server is full" (på tross av at det står 10/30 players".

 

Nei. Totalt sett er dette en skuffende opplevelse. Virker som sen alpha, tidlig beta. Helt krise .

Lenke til kommentar

Sammenlignet med TF2 er dette en ganske skuffende affære. Medicen har ikke noe medikit, ingeniøren har ikke noe reparasjonskit (Jo da jeg vet at du får det etter hvert, men hvorfor skal man måtte løpe rundt som en ubrukelig kylling, i flere timer før man får verktøyene som gjør at man faktisk kan bidra)

 

Servere kaster deg stort sett ut etter at punkbuster ikke greide ett eller annet.

 

Det tar evigheter å laste ned serverlisten, og ping til servere virker ikke (Min serverliste ser dessuten til å være full av australske servere)

 

Når man så en gang i mellom kommer inn finner man enten at man blir spawncampet av AH-64 (Lykke til med å grave opp RPGen og skyte de ned på de 1.6 sekundene du har før spawnbeskyttelsen går bort), eller så må du løpe i evigheter før du finner noe som ligner på en fiende.

 

Er du på et lag som ligger litt under kan du være helt sikker på å tape siden alle bytter side til det vinnende laget. (Selv om russerne har dobbelt så mange på sitt lag som amerikanerne er det ingenting som hindrer deg i å bli rød)

Endret av sverreb
Lenke til kommentar

Sammenlignet med TF2 er dette en ganske skuffende affære. Medicen har ikke noe medikit, ingeniøren har ikke noe reparasjonskit (Jo da jeg vet at du får det etter hvert, men hvorfor skal man måtte løpe rundt som en ubrukelig kylling, i flere timer før man får verktøyene som gjør at man faktisk kan bidra)

 

Servere kaster deg stort sett ut etter at punkbuster ikke greide ett eller annet.

 

Det tar evigheter å laste ned serverlisten, og ping til servere virker ikke (Min serverliste ser dessuten til å være full av australske servere)

 

Når man så en gang i mellom kommer inn finner man enten at man blir spawncampet av AH-64 (Lykke til med å grave opp RPGen og skyte de ned på de 1.6 sekundene du har før spawnbeskyttelsen går bort), eller så må du løpe i evigheter før du finner noe som ligner på en fiende.

 

Er du på et lag som ligger litt under kan du være helt sikker på å tape siden alle bytter side til det vinnende laget. (Selv om russerne har dobbelt så mange på sitt lag som amerikanerne er det ingenting som hindrer deg i å bli rød)

 

Takk og lov for konsoll! :whistle:

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har opplevd de helt store problemene når jeg først kommer meg inn i spill..

Altså bortsett fra at EA sin login server er nede fra tid til annen, og plutselig er de ingen spill servere å finne, og noen ganger kicker punkbuster deg fordi serveren du joiner kjører annen versjon enn hva du har lokalt osv, så fungerer ting veldig greit!

 

 

Det burde helt klart gjøres noe med server lista, det at den bruker lang tid på å laste er nå en ting, det er tross alt veldig mange servere på lista! Men at det ikke er noen realtime oppdatering av antall spillere osv.., ikke engang de serverne du markerer er litt for snaut, blir jo rene bingo å finne ut om serveren du vil spille på faktisk er full eller ikke!

 

 

Men når jeg endelig kommer meg i et spill fungerer ting veldig bra, føler ting er greit balansert og lagarbeid blir virkelig belønnet! Overhode ingen problemer med verken nettverk eller maskinvare ytelse eller noe som helst!

 

Eneste jeg har hatt problemer med er at RPG ser ut til å være det helt store i Squad Deathmatch, drøssevis av folk som løper rundt med RPG og sprenger deg til himmels hele tiden! Virker en smule overpowered.

 

 

Litt frustrerende er det jo også når du sitter flere å spiller sammen, på samme server som dere gjerne har måtte streve litt med å komme inn på at du spillet plutselig bare forsvinner og du blir kastet til skrivebordet helt uten grunn eller feilmelding?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...