Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield: Bad Company 2 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pc.

sliter noe forferdelig med at gamma/contrast er helt koko satt opp, og at man ikke får justert i et separat bilde men må gå tilbake i spillet og nærmest gjette seg frem til en god innstilling.

Opplever grafikken som mye kjipere enn jeg hadde forventet, selv om det er gøy å skyte ned vegger så føler jeg at det gjerne kunne vært enda litt mere forskjell på rød murstein og armert betong.

 

Veldig mye bra i spillet i singleplayer, men det tok litt kaka når man skulle løpe fra varmekilde til varmekilde (crysis?). Sånne ripoffs liker jeg ikke, spesiellt ikke om jeg skal løpe rundt i en snøstorm som prøver så hardt så hardt å være ekte men som bare føles som å løpe rundt i halvblinde mens en kompis leker "var ikke nær øyet ditt med fingern, bare nesten!"

 

Multiplayer fungerer jo i praksis ikke, enda det var dette jeg kjøpte det for.

 

Hadde det ikke vært for at jeg forventer at de løser dette iløpet av få uker ville jeg stempla hele greia som b-vare, sorry :)

Lenke til kommentar

Et strålendes spill, kult med levlingen og oppgraderinger du får ettersom du spiller.

 

Eneste jeg irriterer meg over og som er ikke fullt så realistisk er hvor mye damage folk kan ta før de faktisk ligger på bakken og DØR. Og grafikkinstillingenen mellom high og medium gir lite utslag på fps. Og jeg som sitter med 1mbit linje så regner jeg med at det er kun jeg som opplever endel konstant "litt-lagg" slik at det blir vanskelig å treffe folk.

 

Ellers, meget braaa! Blir garantert bra fremover dette spillet.

Lenke til kommentar

Foreløpig egentlig veldig skuffet, alt for mange bugs (pc) og hadde håpet at jeg ikke hadde trengt ny hardware for å kjøre spillet skikkelig. Sitter med en Xps1530 og hadde ingen problem med å kjøre MW2 med nesten alt grafikk på full guffe. her må jeg kjøre alt på bånn og fortsatt får en ikke flyt i spillet. Får prøve noen andre drivere og se om det forbedrer seg........

 

swank

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det meste av "problemene" for "bugs", vil heller kalle det mangler og dårlig optimalisering, men heldigvis er det for det meste ting som vil være forbedret og på iløpet av kort tid.

 

Men å drive med server oppdatering og flytting midt i prime-time på en fredagskveld, som vell også var den offisielle europeiske release dagen var jo ikke akkurat noe sjakktrekk ;)

Lenke til kommentar

joda, fant ut det etter vert. litt skuffet for Bad Company noob som  jeg var hørtest limited Edition kanskje litt for bra ut, men fant fort ut at jeg måtte velge en av tingene. Hadde et par cannon fodder runder i går natt med K/D på 2/10 osv. Byttet til en TV2 server etter jeg var litt varm i trøya og fikk en KJEMPE omgang. Alle sammerbeidet og det var bare digg, men seff like før omgangen var ferdig hoppet spillet til windows. Dette skjedde 2 ganger på 2-3 timer, er dette et problem som flere har? og de poengene jeg fikk på den ene god runden mistet jeg vel sikkert?

Lenke til kommentar

Nå har jo DICE, i god kombinasjon med Electronic Arts (EA) nærmest en tradisjon med håpløse lanseringer av Battlefield spill da, var samme greia helt tilbake med 1942 i sin tid og ikke minst med Battlefield 2 og 2142!

 

Ustabile servere, plutselig ingen servere.. Ja stort sett alt som kunne gå galt gikk galt i starten, men vi alle vet jo hvordan ting ble når det stabiliserte seg og et par patcher var på plass, er jo ikke uten grunn av Battlefield 2 og 1942 fremdeles spilles i dag ;)

Lenke til kommentar

Og jeg som sitter med 1mbit linje så regner jeg med at det er kun jeg som opplever endel konstant "litt-lagg" slik at det blir vanskelig å treffe folk.

Du vet at det er bullet flight time i Bad company 2? Du må lede løpende mål og sikte litt over for lange skudd ettersom kula faller litt på veien..

Lenke til kommentar

Pga bugs i bc2 som ctd, laggy servere , og en dårlig optimert motor for cpu.er spesielt quadcore med noen unntak av dual core samt grafikk kort issues med laggy performance, jeg har spilt dette spillet og testet det.

Testen som spillverket har gjort stemmer ikke overens med virkeligheten.

inntil minst 2 patcher er ute for optimering av performance i spillet spesielt for cpu,er og grafikk kort fraråder jeg å kjøpe dette spillet.

Jeg har lenge vært en bf2 og bf2142 spiller hvis noen skulle tvile.

Inntil dette er fikset ikke kjøp spillet, akkurat nå er det som man kjøper en extended versjon av beta vi og mange andre testet bare at vi betaler for det nå.

 

Bare se ea forums UK http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/ så vil dere bli overrasket hvor mange feil det er med den, mange har begynt å kreve pengene tilbake.

Endret av Mr_Ghost
Lenke til kommentar

Etter å ha brukt noen timer på spillet i går, vil jeg si at anmeldelsen her på spillverket stemmer godt overens med mitt førsteintrykk. Absolutt helt herlig grafikk og fysikk, for ikke å snakke om lyden. MP-delen er helt fantastisk, når ting bare fungerer.

 

Av bugs har jeg kun opplevd at det kan være litt vrient å komme inn på servere, fordi serverene er fulle selv om det ikke står dette i serverlisten. Kansje jeg har vært heldig..

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Bruker GTX 285 og AMD X4 965 3.4ghz

Ser ut til at jeg er den eneste som bare har opplevd kun en bug.

Teleporteringen i singleplayer irriterer meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...