Gå til innhold

Hvilke bilspill til eyecandy showoff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Need for Speed Shift: Det rett å slett SAUG iforhold til de andre bilspillene fra need for speed. Bare glem hele demoen - du vill bli skuffet

 

Det er vel strengt tatt helt motsatt for de fleste andre. Shift var noe nytt å spennende i serien , og var virkelig noe som appelerte til noen andre en 14åringer som synst det er tøft med opphorete biler som kan ta 90 graders svinger i 200 km/t :roll:

Lenke til kommentar

Need for Speed Shift: Det rett å slett SAUG iforhold til de andre bilspillene fra need for speed. Bare glem hele demoen - du vill bli skuffet

 

Det er vel strengt tatt helt motsatt for de fleste andre. Shift var noe nytt å spennende i serien , og var virkelig noe som appelerte til noen andre en 14åringer som synst det er tøft med opphorete biler som kan ta 90 graders svinger i 200 km/t :roll:

 

 

+1 x 100000000!!!

 

shift er et lite håp om at NFS serien kansje vil tilbake på rett spor igjen

Lenke til kommentar

Need for Speed Shift: Det rett å slett SAUG iforhold til de andre bilspillene fra need for speed. Bare glem hele demoen - du vill bli skuffet

 

At NFS:Shift suger kan vi være enig om. Men jeg mener serien har tatt en kvantesprang fremover med dette spillet i forhold til tidligere NFS spill.

Lenke til kommentar

Need for Speed Shift: Det rett å slett SAUG iforhold til de andre bilspillene fra need for speed. Bare glem hele demoen - du vill bli skuffet

 

At NFS:Shift suger kan vi være enig om. Men jeg mener serien har tatt en kvantesprang fremover med dette spillet i forhold til tidligere NFS spill.

 

Skjønner ikke hvordan dere kan si det suger. Spillet har jo for det første herlig kjøre og fartsfølelse ulikt noe annet spill, samt ekstremt bra graffik og et godt utvalg av biler. Har gjort det rimlig bra på anmeldelser også. Nei det er kanskje ikke det aller beste bilspillet ute alt i alt, men det er faktisk et av de bedre pr dags dato vil jeg si.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere kan si det suger. Spillet har jo for det første herlig kjøre og fartsfølelse ulikt noe annet spill, samt ekstremt bra graffik og et godt utvalg av biler. Har gjort det rimlig bra på anmeldelser også. Nei det er kanskje ikke det aller beste bilspillet ute alt i alt, men det er faktisk et av de bedre pr dags dato vil jeg si.

 

Vi har vel alle våre forskjellige preferanser vil jeg tro. Bilspillene som jeg selv liker er bl.a GTR1 / 2 / Legends, Grand Turismo, Forza Motorsport 2 og 3, Richard Burns Rally. Dette er spill som innholder det jeg forbinder med "realisme". (det finnes flere men det er disse jeg har mest erfaring med).

 

Alt annet blir litt for arcade for meg. Syns faktisk kjørefølelse, styring og fysikk fortsatt er helt på bærtur i NFS serien selv det tok seg vesentlig opp i Shift. Jeg hadde store forhåpninger til dette spillet men ble mega skuffet. Solgte spillet etter noen dager. Hadde det kommet et demo på det litt før hadde jeg aldri kjøpt det.

 

Dette er min mening. At andre mener noe annet har jeg full respekt og forståelse for.

Lenke til kommentar

Need for Speed Shift: Det rett å slett SAUG iforhold til de andre bilspillene fra need for speed. Bare glem hele demoen - du vill bli skuffet

Du misforstod litt hva denne tråden handlet om. Her var jeg ute etter et bilspill med den peneste grafikken og den deiligste fartsfølelsen. NFS: Shift ser utrolig pent ut og samtidig likte jeg endringene som var blitt gjort.

Lenke til kommentar

Burnout Paradise er nok de du er ute etter. Grafikken er konge, fartsfølelsen er for all del til stede og det er rett og slett bare kjempegøy! Kjøpte det både på PS3 og når det kom på PC for å kunne spille det enten på laptop på farten eller på TG i fjor hvor jeg ikke skulle ha med PS3'n uansett.

Lenke til kommentar

Jeg slenger inn en stemme for Forza Motorsport 3. Vakrere spill har jeg aldri sett. Det er ikke uten grunn vi har en egen bildetråd for det spillet. ;)

 

Edit: Kun til PC? Hm... da blir det vel NFS: Shift, men har ikke prøvd det selv ennå. Er svært skeptisk til NFS-navnet etter alt tullet siden Porche Unleashed.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...