Gå til innhold

Lost 6x06: "Sundown"(USA)


Anbefalte innlegg

Her skal det bare diskuteres episode 6 av sesong 6, "Sundown". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

"Sundown" was written by Paul Zbyszewski & Graham Roland and directed by Bobby Roth.

 

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

 

Recaps av forrige episode

Choekaas(Driveshaft) recap av "Lighthouse"

Mahavishnu`s(Jaga) recap av "Lighthouse"

OCKi`s recap av "The Lighthouse"

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med recappet mitt da? Var ikke godt nok det?

 

Burde da linke til det og. og eg tuller ikke ;)

 

Kan nesten ikke vente til neste episode. Og eg gleder meg masse til å lese recapsa til dere folkene her inne. Det er jo nesten et leksikon tilsammen det dere skriver.

Lenke til kommentar

ELSKER å se Keamy igjen :D Fantastisk bra, scenen med eggene

HæRligh episode

 

GÅSEHUD av siste scene - musikken! :S Uklar vokal som nynner på en sang i tåkete musikk i ekko

 

Håper FLocke har evnen til å sende Sayid over til den andre tidslinjen <3 Så han kan holde Nadia igjen :love:

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Bra episode.

Noen tanker etter episoden:

- Hvorfor var Dogen så viktig i å hindre smokey å komme inn i tempelet? var det ikke nok med asken rundt tempelet?

- Hvorfor kunne ikke Sayid drepe Flocke? Er det kanskje fordi Sayid har blitt ond-siden han kom tilbake fra døden? Han har selv noe av smokey i seg? Eller er det fordi Sayid lot Flocke snakke før han prøve å stikke ham--husker at Dogen spesifikt ba Sayid om å drepe Flocke, og ikke la ham si noe??

-Hvor er Richard.. :)

Lenke til kommentar

Selvin det kan du bare glemme.

 

Jeg skal innrømme at denne episoden var bedre enn de siste. Nå skjedde det faktisk noe av betydning for historien.

 

Men kjenner jeg serien rett, og det gjør jeg, var dette bare nok en høyde på dramaturgi-kurven som vil falle og bli glemt.

 

Jeg ble veldig spent og alt det der, og man tror at spenningen vil fortsette i neste episode. Men det gjør den ikke.

 

Dette er et triks Lost bruker om igjen og om igjen. De gjør noe litt spennende, akkurat nok til at adrenalinet begynner å pumpe, og deretter stoler de på dumheten til oss seere. "Hvis det var spennende nå så vil det garantert bli enda mer spennende senere". Sånn holder de seerne i sjakk. Eller prøver.

 

Neste episode kommer til å begynne et helt annet sted i handlingen, fortelle oss en helt annen ubetydelig historie, og vi vil glemme den dramatiske slutten som "Sundown" hadde.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Alltid like posetiv du Ramius... Høres ut som du ser serien bare for å kritisere den.

 

Tror ikke det er mye i ryktet. Leste det på et random forum, men har ikke sett det flere plasser enn der. Fjernet det siden det 99% sikkert ikke er sant. :)

 

Herlig, trodde du hadde en mer sikker kilde så nå kan jeg leve trygt og godt med tanke på det ikke skjer.

 

 

Syntes selv det var en bra episode, spesielt slutten var episk. Hadde mulig litt store forhåninger siden jeg hadde hørt denne spisoden skulle være meget bra.

Noen som forresten så hvor Ben ble av, han ble ikke med Illana sin gruppe og var ikke å se i MiB sin. Kan han blitt drept?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Men kjenner jeg serien rett, og det gjør jeg, var dette bare nok en høyde på dramaturgi-kurven som vil falle og bli glemt.

 

Uenig. Synes dette var en meget god episode, for ikke si ekstremt spennende. (uvant å ikke se noe til Jack/Hurley forresten) Veldig spennende og vellaget, og ganske så sjokkerende til tider.

 

Nå som tempelet ikke er noe fristed lenger tror jeg dynamikken vil endre seg drastisk. Det begynner å nærme seg den konflikten mange har trodd ville komme, den ultimate dark vs light-kampen. Flocke leder jo de onde, men hvem skal de andre støtte seg på nå som Dogan er borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...