Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blue Mountain State var slett ikke så verst. Thad Castle er rett og slett kongen. Sesong 2 har så langt vært mye bedre enn 1'ern, og glad jeg har 4 episoder igjen. Takk for anbefalingen rettes mot Smågal (og gutta i serietråden som har snakket om den en del).

 

Var forøvrig 45 effektive minus i dag. Trodde jeg skulle daue når jeg skulle starte bilen i dag tidlig.

Lenke til kommentar

Vurderte faktisk å flytte til Alta for å studere ei stund. Men diverse ting er ikke så fristende må jeg innrømme. Været i Tromsø er ille nok.

 

Skal du egentlig være glad for at du ikke gjorde. Sommeren er virkelig fin her, men vinteren og mørketiden er totalt jævlig. Dessverre utgjør også dette mesteparten av året. :p

Lenke til kommentar

Men ser jo bare hvordan Jefe har blitt :tease:

 

Studentlivet er fantastisk. :D

Ser utrolig frem til det! Selv om det er 2 år igjen da...

 

 

edit: fønni story. Den gamle læreren min som er ansvarlig for Taumevatn hytta der hvor de omkommende er funnet i hyttebygda en time øst herfra. Vis det viser seg å være tyskere så er jeg ikke overrasket. De har en tendens til å ikke bry seg om været. Har vært flere dødsfall ved sommerhytta vårs også, der tyskere plent skal ut å fiske, selv om det er meldt stiv kuling.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10014080

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Vurderte faktisk å flytte til Alta for å studere ei stund. Men diverse ting er ikke så fristende må jeg innrømme. Været i Tromsø er ille nok.

 

Skal du egentlig være glad for at du ikke gjorde. Sommeren er virkelig fin her, men vinteren og mørketiden er totalt jævlig. Dessverre utgjør også dette mesteparten av året. :p

 

Er det ikke mye mygg om sommeren?

 

Men ser jo bare hvordan Jefe har blitt :tease:

 

Studentlivet er fantastisk. :D

Ser utrolig frem til det! Selv om det er 2 år igjen da...

 

I motsetning til Danielzu vil jeg anbefale deg å studere noe du trenger etter studentlivet.

Lenke til kommentar

Som Jotun har snappet opp er jeg allerede en arbeidskar og en ingeniørutdanning skader heller ikke.

 

Bare å skru på TV2 nå. Der skal dere få lære om oss sunnmøringer!

Jeg ser et program om oss vestlendinger heller. Tømmerhoggerne på Viasat 4.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Klar for kamp!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Not.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Linda: Det WCH sa.

 

 

@WCH: Er -45 effektive minusgrader da. -25 ca + sterk vind gjør det så mye verre. Det kommer helt annpå hva som er varmt. Er så mye variasjoner i været de siste årene at det var faktisk varmere her enn i London nå i Januar en gang (plussgrader selvsagt), men så stiger det plutselig i løpet av kort tid og det blir Sibir lignende forhold. Skyldes sikkert global oppvarming med mer ekstremvær vil jeg tippe. Og store svingninger. Var vel rundt -15 i Oslo tidligere i vinter og det er vel ikke hverdagskost.

 

 

@Smågal: Alright. Sikkert finere enn dialekta her none the less.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...