Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg planlegger en tur til Liverpool for å se kampen mot Manch City, søndag 10. april.

Er det noen som har peiling på om det kan skje at denne blir flyttet til mandags kamp?

Har tenkt å bestille flyreisene nå, med return på mandagen, men er det trykt?

Gode tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lovin' it! :!:

 

Blir hele helga i Liverpool for min del, skal bo i leilighet der. Kunne jo gått ut, bra uteliv i Liverpool, men blir nok en mer cosy helg med dama, har gått ut altfor mye den første måneden av dette terminet, begynner nesten å bli sliten. Edruhelg må til. :thumbup:

 

Jeg prøver alltid hardt å holde meg unna internett når jeg er på fylla, men det har skjedd et par glipper, samt melding til Jefe forrige helg. :p Savner dine helgeposter, Smågal, må få fart på de igjen!

Lenke til kommentar

Var inne og booket flybilletter fra Sandefjord til Liverpool nå. T/R 9 og 11 mars, så blir evt. å se 1/8-delsfinalen i EL dersom vi kommer dit + får hjemmekamp først.

 

Vet enda ikke om jeg kommer til å dra, men tok meg råd til å booke t/r billetter for 112 kr :) Så ser jeg heller ann etterhvert.

Lenke til kommentar

Noen her inne som vet om det er mulig å bestille flybilletter (Ryanair) i et navn, for så å endre det når man sjekker inn online senere?

How much will a name change cost and how can I do this?

 

Passenger names can be changed via the following methods:

 

* Up to 4 hours prior to the schedule flight departure time via the Manage My Booking section of the website at a discounted rate. Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online.

* Alternatively a Ryanair call centre (subject to opening hours) can change a passenger name up to 4 hours before the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online.

* At the airport a passenger name can be changed up to 40 minutes prior to the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online.

 

Name changes are not possible if any flight sector in the booking has been flown.

 

There is a name change fee per person. No fare difference is charged when changing a passenger name only.

 

No changes to the passenger name can take place once a passenger has checked in for a flight.

 

----

De ville ikke skrive hva det kostet her så jeg antar det er dyrt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...