Gå til innhold

blått lys som gjør at hvitt lyser?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett (på airhockey automater og andre plasser) et blått lys som gjør at alt som er hvitt lyser opp noe sinnsykt! Noen som vet hvor man kan få tak i et slikt lys? Det hadde vært überkonge å lakkere innsiden av kabinettet hvitt og ha et slikt lys inni! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det heter blacklight.

 

og det hvite lyser ikke, det fluoriserer :lol:

 

mange som bruker uv-lys i kassa for å få samme effekt(eller kanskje det faktisk er det samme?), noe eg har hørt skal være skadelig for kabler og deler over tid. skal visst være noe med lysets innhold å gjøre. undersøk dette først.

 

mulig eg tar feil :shrug:

Lenke til kommentar

De fleste Blacklightene til bruk i PC jeg har sett er temmelig svake. Må ha det omtrent helt mørkt i rommet for at det skal bli noe særlig effekt. Men om man har "selvlysende" IDE-kabler så blir det temmelig heftig.

 

Har forresten selv sånn schwær Blacklight lampe som jeg bestilte fra www.ljudia.se

Lenke til kommentar
Jeg har sett (på airhockey automater og andre plasser) et blått lys som gjør at alt som er hvitt lyser opp noe sinnsykt! Noen som vet hvor man kan få tak i et slikt lys? Det hadde vært überkonge å lakkere innsiden av kabinettet hvitt og ha et slikt lys inni! :D

 

Det er ikke lett å ikke vite alt her i verden..... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...