Gå til innhold

Norsk Fansite/Forum for Star Wars The Old Republic


Anbefalte innlegg

nyhet_velkommen.jpg

 

Hei!

 

Er dette lov på dette forumet? I tilfelle ikke - spark meg. Jeg bare MÅ!

Mange her inne kjenner meg fra før, fordi vi har skutt på hverandre, hyla på hverandre over Skype og ellers prøvd å ta livet av hverandre i x-antall spill oppigjennom.

 

Uansett, vi har startet et helnorskt community slash fansite for Star Wars: The Old Republic - og vi har store forhåpninger og naive drømmer. Vi lanserte i helga, og bygger fortsatt opp - men vi trenger folk. Desperat. Community rundt SWTOR.

 

Det hadde vært så digg om noen her hadde vært interessert i å sakte men sikkert bygge opp denne siten (som begynner å bli pen) og laget et lite samfunn rundt spillet mens vi venter på lanuch. Og deretter kanskje havne i samme sammensveisa norske guild etterpå om det er interessant.

 

Uansett, PM meg om noen er interessert i å bidra med innhold eller lignende - hadde vært awesome.

Men enda viktigere er at vi liver opp forumet og får igang litt samtale.

 

Håper noen av dere er interesserte.

Jeg har iallefall veldig lyst til å få til det her.

 

 

Begge adresser leder til samme side:

 

Håper jeg ser noen av dere der.

Regner med det må være interesse for spillet blandt noen der ute :)

 

Med vennelig hilsen,

Eirik Blodøks Hafskjold

Endret av SkyMarshall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser man det ja, flott side, registrerte meg, så får vi se hvor det bærer. Dog likte ikke helt den nedtelleren til release, blir jo nesten deppa av å se på den, alt for lenge igjen med andre ord :p Pleier å prøve å holde meg lengst mulig unna spill jeg venter på, føler at ventetiden ellers blir så jævlig lang.

 

Uansett et norsk community rundt sw:tor hadde vært flott, får håpe det vokser, samt at spillet faller i smak, da den tid kommer.

 

 

Edit: Nå skal det vel sies at Star Wars delene på dette forumet ikke akkurat er den mest besøkte delen av diskusjon.no.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har vært inne på siden din og sett litt rundt, og må si du har fått et flott design på siden. Liker og at du får inn nyhetene fra swtor.com.

Den nedtelligna er deprimerende ja :p Å se at det er omentrent et helt år til vi får sjansen til å kaste oss ut i Star Wars universet er nesten uutholdelig! Men i mellomtiden koser jeg meg med å følge med nyhetene fra BioWare, lese utviklerbloggene, biografier, webcomic (pluss andre comics fra Old Republic tiden) og friske opp på historie på wookiepedia :) Forbereder meg på (forhåpentligvis) et av mitt livs største spilleventyr! :D

 

WTB desktop client til HoloNet fra BioWare/LucasArts :D

Lenke til kommentar

Haha ja, blir deprimert av den selv. Derfor man pusler sammen et community for å få tiden til å gå. Men nei, er litt dårlig med oppmøte om SW her enda - men det kommer seg når spillet blir markedsført skikkelig utenfor hardcore-fans som snuser opp info selv.

 

Hører vel kanskje fra deg der inne da :)

 

 

Du har vel allerede sett meg der inne tenker jeg. Dog ikke vært spesielt aktiv, prøver å ta inn minst mulig med info rundt spillet, slik at ventetiden ikke blir for jævlig, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...