Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe;

 

-skuffende at man ikke kan holde granaten lengere

-granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2

-også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem

-refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader

-samme gjelder "tactical light"

-dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser

 

Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Digger denne refleksjonen. Gjør så jeg kan komme meg i cover før jeg blir skutt på. Samtidig som jeg lett kan hoppe opp, og spotte han, så noen andre tar camperen.

Tactical flashlight er overdrevet, den er er jeg enig i. Er som å få et flomlys i ansiktet.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Skrevet

Digger denne refleksjonen. Gjør så jeg kan komme meg i cover før jeg blir skutt på. Samtidig som jeg lett kan hoppe opp, og spotte han, så noen andre tar camperen.

Tactical flashlight er overdrevet, den er er jeg enig i. Er som å få et flomlys i ansiktet.

Samtidig er det lett å spotte vedkommende på avstand - både frontalt og fra alt lyset som kastes rundt når det løpes. På sett og vis balansert, selv om jeg isolert sett hater det lyset i trynet.

Skrevet

Og er det nesten ikke som at recon springer rundt med flomlys, de også? Hvor lang tid tar det egentlig før det begynner å lyse, egentlig?

Skrevet

Er sjeleglad de har lagt til "glaren" på sniperklassen. BC2 ble jo ødelagt av snipere som kun campet bak i basen istede for å angripe. "Gotta getz my KPD man!"

 

Selv om jeg kun spiller på hardcore servere håper jeg at denne "glaren" er å finne der også.

Skrevet

Syntes også at refleksjonen fra sniper er litt vel kraftig, men vet ikke hvor kraftige det kan være i virkeligheten, så hvor realistisk det er har jeg ikke noe grunnlag for å vite noe om. Tactical flashlight har jeg fått mot meg en gang, og jeg er enig i at det så ut som ett flom lys. Alt dette handler om balanse, og er det ikke helt bra ved lansering så vil jeg tro vi ser justeringer i kommende patcher.

Skrevet (endret)

Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML

 

edit : back on track:)

Endret av RoXx
Skrevet (endret)

En kul detalj jeg har lagt merke til er at klokka spilleren din har på venstrearmen også reflekterer sollys. Noen som vet om dette kan gi fra seg posisjonen din?

 

EDIT:

Men er det ikke sollyset som skal gi denne refleksjonen på siktet ditt? Hvordan kan dette skje nede i Metroen da?

Endret av Vertical^
Skrevet

Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML

 

edit : back on track:)

HVorfor bruke quick game? Vil du spille på en norsk server hvor 99% av oss her inne gjør, så bør du velge en av disse:

#1 TV2 - Battle

#2 Multigamer

:thumbup:

Skrevet

Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML

 

edit : back on track:)

HVorfor bruke quick game? Vil du spille på en norsk server hvor 99% av oss her inne gjør, så bør du velge en av disse:

#1 TV2 - Battle

#2 Multigamer

:thumbup:

 

 

Det blir i 90% av tilfellene multigamer server uansett:)

Skrevet

ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe;

 

-skuffende at man ikke kan holde granaten lengere

-granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2

-også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem

-refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader

-samme gjelder "tactical light"

-dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser

 

Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere?

Trykk 5, da kan du holde den lengre

Skrevet

Flashlight-greia er ei plage ... Men ikkje når det er fiendane som har den, då er den er jo som eit signallys som seier "spot/skyt meg!"

 

Folka på MITT lag, derimot, dei har ein heilt unik evne til å blende meg på dei minst praktiske tidspunkta. :p

  • Liker 2
Skrevet

ok, den refleksjonen er fin den, men skulle vært tonet ned litt, det som er poenget mitt;)

 

Men er dere virkelig ikke skuffet over det med granatene og kulene? DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

 

En annen ting jeg har reagert på, er hvordan fienden ofte detter ned etter man har skutt han, men det er godt mulig dette bare er bugs som kun vill eksistere i beta(håper jeg)

Skrevet

ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe;

 

-skuffende at man ikke kan holde granaten lengere

-granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2

-også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem

-refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader

-samme gjelder "tactical light"

-dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser

 

Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere?

Trykk 5, da kan du holde den lengre

 

spiller på ps3, så håper det er en funksjon der også som gjør at man kan holde den lengere?

Skrevet (endret)

så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill

Trykk 5, da kan du holde den lengre

:tease:

 

Edit: fikk ikke med meg at du spiller på konsoll :innocent:

Endret av Merko.
Skrevet

Så lykta ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det.

 

DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

 

- DICE går ikkje for realisme, men...

- Tracer rounds både finnest og er i bruk

Skrevet (endret)

Så lykta ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det.

 

DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

 

- DICE går ikkje for realisme, men...

- Tracer rounds både finnest og er i bruk

 

Snakker ikke om tracer rounds, snakker om "røyk sporene" som kulene etterlater seg når de suser over hodet ditt! Tracer rounds er vell de kulene som lager en gul stripe eller lyser opp, ville jeg tro? Vet at de brukes mye ja!Men har ikke prøvd pc versjonen, så mulig ting er annderledes der?

 

Og jo, dice har sagt at de setter realisme høyt, til en viss grad selvfølgelig(ikke arma lissom) og da blir det feil å gå et steg tilbake i forhold til bf2 når det kommer til hvor mye skade granater gjør og at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker( på konsoll i hvertfall)

Endret av dan83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...