Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestandig sverget til AEK, men nå tror jeg faktisk at F2000 er min nye favoritt. Den er jo helt sinnsykt bra på selv lengere avstander. Klare å få flere kills med F2000 enn jeg klarer med M16A3 eller M416 som alle andre bruker. Tror jeg har blitt for vant til våpen med ganske høy recoil så tror jeg overkompenser recoilen på de 2 våpnene.

Lenke til kommentar

Whaaaaat!

 

Godt å se at det er noen som har det gøy også ^^

Folk tar ting for seriøst public, gjerne greit om folk spiller objektivet, og prøver å vinne.

Men om det ikke er server regler som sier at jeg ikke har lov til å ligge i fjellet 3km unna med scoped magnum, er det helt og holdent mitt valg å gjøre.

Lenke til kommentar

Skyt 5 skudds (altså tilsammen 5 burst) med M16A3. Gjennomsnitt accuracy på 25% etter jeg begynte med det.

Jeg burster med alle våpnene så lenge fienden ikke står helt oppi trynet på meg. Min accuracy er sikkert nede på 1% nå :p Bruker som regel å prefire der jeg tror det står fiender. Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Har bestandig sverget til AEK, men nå tror jeg faktisk at F2000 er min nye favoritt. Den er jo helt sinnsykt bra på selv lengere avstander. Klare å få flere kills med F2000 enn jeg klarer med M16A3 eller M416 som alle andre bruker. Tror jeg har blitt for vant til våpen med ganske høy recoil så tror jeg overkompenser recoilen på de 2 våpnene.

 

Har selv brukt F2000 mye i det siste, bruker Kobra, Foregrip og Lasersight. Passer min aggressive spillestil godt. Jeg lar vær bla. å skyte folk på avstand og heller spotter de og finner meg noen andre i nærheten.

Lenke til kommentar

Jeg burster med alle våpnene så lenge fienden ikke står helt oppi trynet på meg. Min accuracy er sikkert nede på 1% nå :p Bruker som regel å prefire der jeg tror det står fiender.

 

Jeg kjører utelukkende spray and pray med mindre jeg bruker G3A3! Fatter ikke at jeg fortsatt har 16% acc.

 

Blir dog litt problematisk på scavenger da vi har så lite ammo :p

Lenke til kommentar

De fleste haglene har 8 pellets, unntatt Saiga som har 6.

 

"12 gauge" betyr kaliber 12 hagle (andre vanlige haglekaliber er 16 og 20). Tallet utledes av hvor mange baller du kan støpe med løpets diameter ut fra en blyball på 1 pund, det vil si at høyere kaliber betyr lavere kaliber. Antall pellets i en haglepatron IRL bestemmes ut fra et tilleggskriterie, i buckshot (husker ikke hva det heter på norsk, tror det kalles storvilthagl eller noe sånt) kalles dette "Buck". Den vanligste typen er 12 gauge 00 buck, som vanligvis inneholder 9 pellets.

 

Slugs derimot, er altså haglepatroner som kun inneholder en pellet, som da har samme diameter som munningen. Det som er viktig når man har slugs, er at man har et straight-bore løp, altså et løp som har lik diameter i kammeret som i munningen. Normalt blir hagleløp smalere mot munningen, for at ikke haglene skal spres for mye. I fuglehaglpatroner er det bittesmå pellets, vanligvis omkring en 500 pellets per patron om jeg ikke husker feil. Dette gjør jo ekstremt lite skade på mennesker med mindre du får hele ladninga i fleisen på 2 centimeters avstand, derfor brukes normalt sett buckshot og slugs i politi-/militærhagler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...