Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velg M98 sniperen, velg 8x zoom, ikke ligg og camp bakerst på mappet. Har vel passert 4k kills med sniper nå og trenger ikke tenke bullet-drop man bare vet det.

 

Jeg mener å huske at M98B fikk bulletdrop etter en patch for en evighet siden? Jeg traff da noen med den før patchen, etter patch traff jeg temmelig lite.

Lenke til kommentar

Første inntrykk av BF3 - Ok grafikk, men selve spilldelen suger maks.. Er jo BARE camping i forskjellige vehicles/positions og tjene kills på det.. Singleplayer delen ga meg mer enn multiplayer akkurat npå.. Får vel gå på "only infantry servere".... christ, hater campers i vehicles etc...

Lenke til kommentar

Første inntrykk av BF3 - Ok grafikk, men selve spilldelen suger maks.. Er jo BARE camping i forskjellige vehicles/positions og tjene kills på det.. Singleplayer delen ga meg mer enn multiplayer akkurat npå.. Får vel gå på "only infantry servere".... christ, hater campers i vehicles etc...

Vil tippe du er den typen som løper midt på mapet, uten å se til sidene, Blir drept, og gjør det samme igjen. :) Spillet handler om å bruke IQ.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Første inntrykk av BF3 - Ok grafikk, men selve spilldelen suger maks.. Er jo BARE camping i forskjellige vehicles/positions og tjene kills på det.. Singleplayer delen ga meg mer enn multiplayer akkurat npå.. Får vel gå på "only infantry servere".... christ, hater campers i vehicles etc...

Prøv CQ Expansion Pack'en. Der er det så og si ikke eksisterende camping, spawn rape etc. Alt er balansert og det er 100% action fra første til siste stund.
Lenke til kommentar

Vil tippe du er den typen som løper midt på mapet, uten å se til sidene, Blir drept, og gjør det samme igjen. :) Spillet handler om å bruke IQ.

haha, er jo ikke dum heller ;)

 

Men er forholdsvis vanskelig på de mapsene jeg har prøvd nåp(3-4 forskjellige)! Men det er jo flust av både helicoptere, jagere, det store flyet, tanks av forskjellige... Men det erjo bare sånn BF er, har jo alltid vært sånn også. hehe!

Lenke til kommentar

haha, er jo ikke dum heller ;)

 

Men er forholdsvis vanskelig på de mapsene jeg har prøvd nåp(3-4 forskjellige)! Men det er jo flust av både helicoptere, jagere, det store flyet, tanks av forskjellige... Men det erjo bare sånn BF er, har jo alltid vært sånn også. hehe!

 

Husk at du kommer rett inn i et spill som de fleste allerede har spillt i et drøyt år allerede. Selvsagt vil det være vanskelig i starten :) BF er heldigvis ikke som CoD hvor enhver tulling bare kan hoppe inn og gjøre det helt OK fra første stund. Gi det litt tid, få låst opp flere våpen og equipments så skal du se det blir vesentlig mer gøy. Jeg har snart 200 timer spillt og jeg er enda ikke i nærheten av å ha låst opp alle tingene :p

Lenke til kommentar

Selv etter noen ukers pause er det vanskelig å være kompetitiv igjen med et første. Husk også at mange av de man møter er folk som ikke driver med annet enn å spille. De kan alle maps på rams og vet hvor det er lurt og ikke lurt å bevege seg og bruker kun de våpenkombinasjoner som gir dem flest kills. Med mindre du er villig til å bruke masse tid på spillet så kan du egentlig aldri regne med å komme deg på deres nivå. Personlig prøver jeg å være med slike spill fra release fordi da stiller alle på samme nivå. Selv om mange selvsagt drar forbi etterhvert så unngår man hvertfall å bli fullstendig overkjørt fordi man ikke kjenner maps, mangler våpen/unlocks etc.

Lenke til kommentar

Tar ganske kort tid å få de unlocks man trenger. Tror ikke jeg hadde mer enn 20-30 timer før det mest essensielle var i boks. Det viktigste er egentlig bare å få unlocket class-equipment som er de første tingene man får, samt de første unlocksene til tanks, jet og heli. Da klarer man seg stort sett mot det meste.

 

I tillegg er det nok enklere å komme inn i BF nå enn for noen mnd siden, før $9.99 salget av BF startet. Nå er det til tider fryktelig mye noobs inne på serverne.

 

Men er som noen andre sa på det sterkeste å anbefale å starte med Close Quarters. Da får du mye våpentrening samt at du får raskt unlocket nye våpen. Ta en titt på Assignments taben din også og se hvilke assignments som unlocker nye våpen, og fullfør de først. Mange av de er relativt enkle.

Lenke til kommentar

Husk at du kommer rett inn i et spill som de fleste allerede har spillt i et drøyt år allerede. Selvsagt vil det være vanskelig i starten :) BF er heldigvis ikke som CoD hvor enhver tulling bare kan hoppe inn og gjøre det helt OK fra første stund. Gi det litt tid, få låst opp flere våpen og equipments så skal du se det blir vesentlig mer gøy. Jeg har snart 200 timer spillt og jeg er enda ikke i nærheten av å ha låst opp alle tingene :p

 

hehe jaja :) Har jo alltid vært sånn! Får holde meg unne maps med masse panser/jets osv... Metro er awesome!

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at M98B fikk bulletdrop etter en patch for en evighet siden? Jeg traff da noen med den før patchen, etter patch traff jeg temmelig lite.

 

Joda, den ble noe værre, samt shift problematikken som ødla sykt for meg før jeg klarte og venne meg til det igjen, sniper ble jo plutselig mye mindre effektivt.

 

 

Første inntrykk av BF3 - Ok grafikk, men selve spilldelen suger maks.. Er jo BARE camping i forskjellige vehicles/positions og tjene kills på det.. Singleplayer delen ga meg mer enn multiplayer akkurat npå.. Får vel gå på "only infantry servere".... christ, hater campers i vehicles etc...

 

Høres mer ut som at du bare må spille mer, og skaffe deg skills ? Evt prøv hardcore Rush servere.

Lenke til kommentar

Men er som noen andre sa på det sterkeste å anbefale å starte med Close Quarters. Da får du mye våpentrening samt at du får raskt unlocket nye våpen. Ta en titt på Assignments taben din også og se hvilke assignments som unlocker nye våpen, og fullfør de først. Mange av de er relativt enkle.

Kan riktignok være lurt å holde seg unna 64 serverne. Der er det virkelig kaos og de fleste har bare en levetid på noen sekunder. 32 og tom. 48 fungerer som regel ok. (Gjelder selvsagt CQ)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

På store maps liker jeg L96 eller M98B. På mindre maps bruker jeg noen ganger SV98. Har spillt litt med JNG-90 nå pga. assignmenten, men synes ikke så mye om den. AV semiauto riflene liker jeg MK11 mod 0 best. M40A5 er den eneste bolt-action jeg ikke har brukt noe særlig enda, så dunno med den.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...