Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hadde han tatt revive, der du døde like etterpå, hadde du kjeftet på han for det også :p

 

Faktisk har jeg egentlig ikke noe imot å bli revivet foran fiende - da har man i det minste prøvd! Reviver selv andre i (av og til håpløse) situsjoner for å få fokuset bort fra meg og over på stakkaren som nettopp gjennoppstod. Ikke verre enn å revive han en gang til om han rakk å trykke space - men det er noen som klikker helt når noen gjør sånt :p

Lenke til kommentar

Jeg vil advare mot noen russere:

 

Fikk kontoen hijacked av en russer i ettermiddag. Jævla annoying, men fikk hjelp av EA-support og tilbakestilt kontoen. Måtte selv bytte tilbake til min egen id. Alle vennene mine er borte, men fikk sendt noen hatmeldinger til vennene hans før jeg slettet dem.

 

Han kalte seg for SokoL-RF. Vennene er maks867

K0TJIETA

Timyr-lg

TraxX02

 

Noe lignende har jeg heldigvis ikke opplevd før..

De har visst disse serverne som favoritter:

Russisk

Russisk

 

Damn!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet så mye, men da jeg kom tilbake etter en pause på et halvt år, så kunne jeg ikke lenger velge laser designator på scouthelikopteret. Antar at det forsvant i en patch.

 

Nei, men de har endret på hvordan du velger den. Mener jeg leste i patch-notes at den har fått eget sete slik som på CITV posisjonen på tanks.

 

Edit: Ser at Bolle1 har svart det samme, det var på forrige side for meg.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Syns bare d r så utroli tejt at folk lzm klager på origin og punkbuster. D r jo superbra programmer begge to. origin er jo kjempebra utfordrer til steam. konkuranse r sunt iksant? Og origin har mye steam ikke har sims for ex. og alle tilleggspakene og vi kan sikkert også forhåndskjøpe bf4 der snart også kanskje. syns origin er kjempebra

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norsk er en fin ting.

Og origin her ting som Sims og sim city pga det er ifra EA. Enkelt og greit.

 

Origin er per i dag ingen utfordrer til steam, en grunn for min del, er at de ikke klarer å ha et program som kjører i bakgrunnen uten å forstyrre brukeren.

Hver gang jeg starter bf3, popper origin opp f.eks, selv om det ligger i tray å kjører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil advare mot noen russere:

 

Fikk kontoen hijacked av en russer i ettermiddag. Jævla annoying, men fikk hjelp av EA-support og tilbakestilt kontoen. Måtte selv bytte tilbake til min egen id.

 

Etter å ha ryddet opp på battlelogsiden (lagt inn riktig navn, bilde, etc.) så opplever jeg at russerne fortsatt kan redigere innhold! De legger inn nye statuser, kommenterer, endrer klantag osv!!??

 

Hvordan kan dette skje?

Jeg har endret innlogging til ny mail/passord i Origin. Jeg har virussjekket PC og kjørt en runde med Spybot uten noen funn.

Jeg har logget ut og inn flere ganger - men det virker som om de er innlogget hele tiden.

 

Er det noen av dere som har hørt om noe lignende??

Forsøkte å google litt uten å finne noe lignende...

Lenke til kommentar

Faktisk har jeg egentlig ikke noe imot å bli revivet foran fiende - da har man i det minste prøvd! Reviver selv andre i (av og til håpløse) situsjoner for å få fokuset bort fra meg og over på stakkaren som nettopp gjennoppstod. Ikke verre enn å revive han en gang til om han rakk å trykke space - men det er noen som klikker helt når noen gjør sånt :p

Hahh, traff på "G0RG0NPL3X" for noen uker siden. Ble knust gang på gang mot M16A3. Tilfeldig?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...