Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke problemet folk har med raketter på bygninger og infanteri... Latterlig ting å klage på. Akkurat som raketter ikke blir brukt på folk i bygninger i det virkelige liv? Skjer jo støtt og stadig det.

 

Eneste jeg syns mangler er servere som kicker folk som griner om alt hele tiden. Kaller folk for cheatere bare fordi de er bedre osv. Burde vært servere med aldersgrense.

Lenke til kommentar

De har vel bare jobbet med Single player for tiden. MP kommer vel senere. Og ro deg. Spillet har ikke launch før i høst. forvent beta tidligst på sensommeren.

 

Det er så mange folk som jobber med dette spillet (dobbelt så mange som på BC2(?)) at de jobber nok med MP parallellt med SP ;)

joda, men det er jo ofte slik at SP blir unnagjort først, og er det som er mest gøy å vise ettersom de kan kontrollere hva de viser mye mer med scripts og sånn.

 

Men uansett, MP Beta = balansetest, så det er noe av det siste som blir gjort.

Lenke til kommentar

Eneste jeg syns mangler er servere som kicker folk som griner om alt hele tiden. Kaller folk for cheatere bare fordi de er bedre osv. Burde vært servere med aldersgrense.

 

Aldersgrense luker ikke bort alle. Faktisk opplevd flere voksne som syter enn ungdommer =P

 

Nei, du er inne på noe der! :p Beste er vel egentlig å prøve masse servere, er som regel noen som har bedre brukere enn andre! Gleder meg til BF3, blir tidenes spill. Driver aktiv behandling på folk i vennekretsen som syns det ser ut som en CoD kopi. Er en tung jobb, men jeg prøver, mange som trenger hjelp der ute :p

Lenke til kommentar

De har vel bare jobbet med Single player for tiden. MP kommer vel senere. Og ro deg. Spillet har ikke launch før i høst. forvent beta tidligst på sensommeren.

 

Det er ikke veldig realistisk at all. :whistle: De jar jobbet med BF3 i flere år, så selvsagt jobber de med MP og SP samtidig. De har selv sagt at de har "et eget team dedikert til bare MP". (cba å bla opp link, men var en av de tidligste interviews.)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

engine og konsepter kanskje ja, men jeg tviler sterkt på at maps o.l. har tatt så lang tid. Det er grunnarbeidet som tar tid.

Jeg sier ikke at de ikke har arbeidet med det parallellt, men fokus nå er på å vise single player. Og det er ikke til å legge skjul på at mye av arbeidet med MP vil skje når ting begynner å bli ferdig, nettopp fordi man da får playtestet ting og finner ut hva som fungerer i MP, balanse o.s.v.

Lenke til kommentar

engine og konsepter kanskje ja, men jeg tviler sterkt på at maps o.l. har tatt så lang tid. Det er grunnarbeidet som tar tid.

Jeg sier ikke at de ikke har arbeidet med det parallellt, men fokus nå er på å vise single player. Og det er ikke til å legge skjul på at mye av arbeidet med MP vil skje når ting begynner å bli ferdig, nettopp fordi man da får playtestet ting og finner ut hva som fungerer i MP, balanse o.s.v.

 

Joda, den er jeg med på :) Var hovedsakelig engine ol. jeg tenkte på.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Et map blir nå ikke putta sammen så veldig fort heller. Du kan jo prøve selv og bygge opp et lite kart med CryEngine 2 og se hvor lett det er. Ikke bare skal man lage kartet, man må lage det slik at det fungerer i forhold til spillerne og hvor de skal ha lov til og gå osv. Det er nok ikke mer cakewalk med level editing enn det er med programmeringen.

Lenke til kommentar

Jo, det tror jeg.

Nå vet ikke jeg hvordan verktøyene til cryengine2 ser ut, men bf2 sine, som jeg har brukt en del selv, var veldig greie å bruke. Balansering av maps er noe man kan se etterhvert om man har noe peiling på hvordan en match vil/kan utvikle seg, og kan se for seg noen situasjoner. Sier ikke at det er cakewalk, da det fort tar noen timer/dager å mekke. Men med programmeringen er det nok verre :)

Lenke til kommentar

Ser ut som også Frostbite 2 har problemer med prone.

 

http://bf3nation.com/2011/03/dices-general-manager-discuss-problems-with-prone-position-in-battlefield-3/

 

Morsomt at det nå i de senere årene liksom har ødelagt balansering helt når det funket hands down KNIRKEFRITT i BF2!

De sier de beholder prone pga "the outcry from the community", det får meg til å lure hva i all verden de hadde kokt opp om det ikke var for det sutrere communitiet.

 

Det høres i hvert fall IKKE lovende ut.

 

Det med visual quality på prone... Hva betyr det? Skjønner ikke helt hva Karl snakker om der.

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være da? Er det hvordan spilleren ser ut i prone for andre spillere som er problemet? gah... Liggende skyting er veldig viktig for en soldat.. Bryr meg ikke hvordan andre ser ut når de ligger, kan se ut som en kloss for min del, bare det er mulig.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...