Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

 

Ugh. Skytinga så helt forferdelig ut. Håper dette ikke blir nok et spray-and-pray-mest-mulig-kuler-på-minst-mulig-tid-fullauto-ronk.

 

Er så møkklei de spilla.

 

BF2 med select fire var kos det. Semiauto med M16; TAP-TAP-TAP-død :)

 

Enig. Brukte bare semi i BF2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er denne blitt postet her tro?

 

http://www.brightsid...m-gdc-2011.aspx

 

 

Ugh. Skytinga så helt forferdelig ut. Håper dette ikke blir nok et spray-and-pray-mest-mulig-kuler-på-minst-mulig-tid-fullauto-ronk.

 

Er så møkklei de spilla.

 

BF2 med select fire var kos det. Semiauto med M16; TAP-TAP-TAP-død :)

 

Skytinga så forferdelig ut? På hvilken måte? Selvom han spraya trenger ikke du det :)

Var jo uansett SP og bare for å vise frem spillet.

 

 

Maskingønnern på bilen er endelig blitt mer stabil.

 

 

Lenke til kommentar

Ugh. Skytinga så helt forferdelig ut. Håper dette ikke blir nok et spray-and-pray-mest-mulig-kuler-på-minst-mulig-tid-fullauto-ronk.

 

Er så møkklei de spilla.

 

BF2 med select fire var kos det. Semiauto med M16; TAP-TAP-TAP-død :)

 

Hvordan da mener du? 5.56 har ikke så altfor mye rekyl, så det ser iallfall greit ut. Utenom M249'en da.

 

Men er enig at semi er tingen ^^

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Jeg ser vi får servert by baner i fleng. Håper virkelig de kommer med noen landskapbaner ja.. Er jo tross alt de som alltid har vært mest populære, ikke bare i BF2, men de nye spinoffspillene BC1 og 2..

 

Frostbite 1 klarte dette veldig bra, så versjon 2 burde jo være enda bedre rustet til slike omgivelser.. Tror ikke vi skal frykte noe :) Men håper likevel vi blir betrygget med litt sneak peaks på større maps snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som har tenkt noe på kanskje mulighet for ikke å revive folk som for eksempel blir skutt i hodet?

Virker lite sannsynlig at et sett med hjertestartere skal fikse et stort hull i skallen din eller at du blir spiddet av tusenvis av splinter fra noe som eksploderer.

Jeg har tenkt på det så lenge jeg har spilt Battlefield, og det er 6 år nå.

På BF2 når man hoppet og pronet i luften syntes jeg det så ganske latterlig ut, man bare stupte fremover. Lurer på hvordan det blir i BF3 med disse nye animasjonene som ser helt ville ut.

Black Ops fixa jo det lett.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg ser vi får servert by baner i fleng. Håper virkelig de kommer med noen landskapbaner ja.. Er jo tross alt de som alltid har vært mest populære, ikke bare i BF2, men de nye spinoffspillene BC1 og 2..

 

Frostbite 1 klarte dette veldig bra, så versjon 2 burde jo være enda bedre rustet til slike omgivelser.. Tror ikke vi skal frykte noe :) Men håper likevel vi blir betrygget med litt sneak peaks på større maps snart.

 

Du har vel egentlig bare sett 2 bybaner :)

Den som er med i alle videoene, og paris som vi har sett 1 bilde av.

Om du teller med Back to Karkand, så er det 2 der og, men samtidig 2 landskapsbaner.

Den siste lekkede videoen viser jo også et stort og åpent snølandskap.

Lenke til kommentar

Ganske lei av og se folk klager over at mapsa kommer til og bli CoD størrelse. Hvor har dere det fra? BC2 har ingenting med BF2/BF3 å gjøre. De har også sagt at mapsa skal bli større en noen gang.

 

Dette er et diskusjonsforum. Og ingen som har klaget, bare ytret ønsker? Og jeg har ikke sagt at BC2 er BF2 og BF3, jeg sa det var spinoffspill, noe de nettopp er. Utviklet av samme utvikler, DICE. De kommer antageligvis til å implementere ting som fungerte bra i BC1 og 2, enten du liker det eller ei også.

 

Flott at de har sagt det med at mapsa er store og større enn noen gang, fint du også deler det for oss som ikke klarer å ha oversikt over alt!

Lenke til kommentar

En ting jeg faktisk likte veldig godt, men som mange ser ut til å være uenige med meg i, er hvordan målangivelse fungerer i bc2. Jeg skulle selvfølgelig heller sett ett system som i BF2 der du kan angi mål manuelt og der du ikke har en stor rød pil på deg, men det at du kunne få videresendt mål og se hvor fort ilden ble rettet mot disse var en av de tingene som virkelig imponerte meg i BC2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske lei av og se folk klager over at mapsa kommer til og bli CoD størrelse. Hvor har dere det fra? BC2 har ingenting med BF2/BF3 å gjøre. De har også sagt at mapsa skal bli større en noen gang.

 

Dette er et diskusjonsforum. Og ingen som har klaget, bare ytret ønsker? Og jeg har ikke sagt at BC2 er BF2 og BF3, jeg sa det var spinoffspill, noe de nettopp er. Utviklet av samme utvikler, DICE. De kommer antageligvis til å implementere ting som fungerte bra i BC1 og 2, enten du liker det eller ei også.

 

Flott at de har sagt det med at mapsa er store og større enn noen gang, fint du også deler det for oss som ikke klarer å ha oversikt over alt!

 

Det er helt greit å ytre meninger, men ikke sitte og syte over at det kommer til å bli skikkelig dårlig siden mapsa ikke blir større en på CoD. En liten forskjell der også.

Lenke til kommentar

Heavy Metal er etter min mening en av de dårligste banene Dice noensinne har laget. Så gigantisk som det er så føles det likevel så lite med bare 3 flag, ingen skikkelige flanke muligheter, veldig lineært og veldig lite som skjer. Helikoptrene flyr også alt for seint til at heli-fights blir spesielt artig heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...