Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

--

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

Du må på nett for å synkronisere mobil mot Spotify, og laste ned sangene. Dette gjør du over WiFi. Etter at dette er gjort trenger du kun å gå på nett når du vil legge til sanger. Ut over dette må du på nett minst en gang hver mnd for at Spotify kan sjekke at du fortsatt betaler for premium. Med andre ord, så trenger du ikke bruke en krone i datatrafikk med Spotify!

 

Edit: Litt for treg der gitt...

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en ting jeg kunne tenkt meg, kanskje det er innebygget? Så en kamerat av meg som hadde det på en eldre se telefon, hvis han begynte å trykke inn et telefonnr, så fant telefonen frem oppføringer fra telefonboken som matchet, virket veldig praktisk. Noen som har sett noe som dette?

 

Er en del av Sense ja. Sitter å leser brukermanualen på norsk nå. Kreativt skrevet :p

Lenke til kommentar

Blir forbanna om sverige og danmark får den før oss...

Har venta lenge nok, og det hjalp ikkje akkurat elprice fyrst sa at dei var veldig sikker på at fyrste parti kom 8. mars, men så sa at alt var utsatt :(

 

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

 

Jeg har ikke testet uten nett, men så lenge du lager offline playlist og skrur av 3G sync så er det bare innloggingen som bruker nettet. Det står nå bare at du må ha kontakt med spotify serveren hver 30. dag for å sjekke om du enda er betalende kunde, så det fungerer sikker fint uten nett også.

 

edit: 3 svar til deg! wee!

Endret av InfecteD
Lenke til kommentar

Er det bedre å kjøpe HTC desire eller iphone 3gs (eller en helt annen mobil) når det skal være tio en ungdom (16-18 år). Vet dette er individuellt fra peron til person, men hva synes dere da ?

 

Hvis vedkommende er opptatt av å ha det alle andre har, kjøp iPhone. Hvis vedkommende liker å være litt mer individuell og ha noe som er nyere/freshere/bedre så går du selvfølgelig for Desire. :-)

Lenke til kommentar

er veldig vanskelig å svare på noe sånt, jeg komer selv fra en iphone å mange synes iphone er kjempebra.....å det er den. Den er enkel å bruke for de som ikke har peil, den er populær, du får MANGE aps til den. Jeg velger selv android nå fordi jeg liker å ha frihet til å forandre på ting som apple ikke vil at du skal gjøre pluss multitasking (vi får se i dag om apple velger å legge til multitasking i iphone os 4.0)

 

ps mener ikke å antyde at alle som bruker iphone ikke har peil. "It just works" har mye å si for folk selv de som har peiling.

Endret av zoneman
Lenke til kommentar

Hah! Dette så faktisk ganske stilig

.

 

Men den er vel ordbokbasert, så jeg håper den kan samarbeide med den norske.

Har prøvd betaen av Swype, og den har ikke norsk ordliste enda. Forhåpentligvis kommer det når den kommer ut av beta.

 

Nordisk vs EU-versjon visstnok, dog usikker på hva det faktisk innebærer.

Har vel med språkene på telefonen. Nordisk har nordiske ordlister og språk på telefonen, EU har engelsk, tysk og alle de.

 

 

[quote name='Eisim' date=' 8. april 2010 - 09:38' timestamp='1270715922' post='15476420'

Er det ikke egne norske bokstaver? Så om jeg vil skrive: "Ådalen ække øl" - kan jeg ikke trykke bokstavene 'Adalen akke ol'? Man må holde inne A'en for Å og O'en for Ø og A'en for Æ...?? Er ikke det litt tungvint da..? Har lyst til å bruke native sense-keyboard, hørt den er bra, men får vel laste keyboard-app fra market om HTC ikke vil være kompis på norsk..

Nei, det er ikke egne bokstaver på tastaturet, men du kan trykke på a, og ordboken lister opp forslag med både a, å, æ. Samme med o, da kommer det ø. Bruker HTC sitt keyboard nå på min G1, og det er kraftig overlegent Scandinavian Keyboard og det vanlige.

Lenke til kommentar

Nordisk vs EU-versjon visstnok, dog usikker på hva det faktisk innebærer.

 

Brummiesteven melder i en post på XDA Developers at hans tlf har følgende T9 språk installert:

Cestina

Dansk

Deutsch

English

Espanol

Francais

Italiano

Nederlands

Norsk

Polski

Portugues

Svenska

Turkce

Pyccknn? (N = backwards N)

Eyynvika? (y = upside down Y)

 

Jeg vet ikke om tlf språket også kan stilles til disse språkene, men ville ikke vært redd for å kjøpe en EU versjon. Jeg bruker alltid engelsk språk på telefoner og datamaskiner uansett. Hvis man henger på internationale forums, er det vanskelig å følge guider o.l. hvis man ikke bruker engelsk som språk på telefonen.

Lenke til kommentar

Dere som har kjøpt/skal kjøpe Desire, hvilke alternativer vurderte dere? X10? Legend? Jeg vil egentlig helst ha Legend-design med Desire-specs. Skal ikke være enkelt. ;)

Vurderer egentlig ingen alternativer, men X10 ville jeg absolutt ikke hatt. Den er både for stor og mangler multitouch. Det er en dealbreaker for meg. Legend er grei, men jeg vil helst ha skjermen på Desire.

Lenke til kommentar

Og apropos forsinkelsen, mobilen.no kan rapportere:

 

Da har vi fått tak i Pål Marius i HTC Norge, som sier lanseringen ble utsatt en uke pga påsken. HTC Desire skal nå være i butikk den 14. april, mens HD mini kommer den 16. Så om en liten uke skal de være å få tak i :-)

 

Får håpe dette er riktig, da. Jeg er dessverre ikke veldig optimistisk, men HTC Norge burde jo vite det.

Lenke til kommentar

Og apropos forsinkelsen, mobilen.no kan rapportere:

 

Da har vi fått tak i Pål Marius i HTC Norge, som sier lanseringen ble utsatt en uke pga påsken. HTC Desire skal nå være i butikk den 14. april, mens HD mini kommer den 16. Så om en liten uke skal de være å få tak i :-)

 

1: Piece of shit forklaring. Ups, påsken dukka opp. Det funker ikke som forklaring fra et firma på den størrelsen.

 

2: Hva/hvem er HTC Norge? Det finnes intet firma i Norge som heter det. Meg bekjent er vår nærmeste branch av HTC i UK.

Lenke til kommentar

--

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

Du må på nett for å synkronisere mobil mot Spotify, og laste ned sangene. Dette gjør du over WiFi. Etter at dette er gjort trenger du kun å gå på nett når du vil legge til sanger. Ut over dette må du på nett minst en gang hver mnd for at Spotify kan sjekke at du fortsatt betaler for premium. Med andre ord, så trenger du ikke bruke en krone i datatrafikk med Spotify!

 

Edit: Litt for treg der gitt...

Gjelder det samme for Wimp?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...