Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Ja trur mer på det som sto som kommentar i artikkelen om HTC's salgstall igår

 

Sitat fra fjarle's post:

Den testen kommer så fort vi får inn telefonen. Foreløpig har vi den ikke inne. Den skulle vært her samtidig med leveringen av HTC Legend, men på grunn av programvarekrøll ville HTC holde igjen litt på Desire. Vi må avvente litt til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har kjøpt/skal kjøpe Desire, hvilke alternativer vurderte dere? X10? Legend? Jeg vil egentlig helst ha Legend-design med Desire-specs. Skal ikke være enkelt. ;)

Jeg vurderte motorla milestone, den har ikke samme specs men den ser veldig mandig og kul ut, også har den qwerty-tastatur... Men nå ser det ut som det blir Desire, da jeg tviler på at HTC kommer med qwerty-mobil i nær framtid.

Lenke til kommentar

Elprice: Blir den sendt ut til de kundene som bestillte tidleg den 14.04?

 

Vil så gjerne ha den før helga :(

 

Hei

 

Hvis du mener når vi sender de, så må vi først få varene (pleier å få varer rundt formiddagen). Posten henter varene hos oss kl 17. Det er en del mobiler som skal sendes, og de sendes i den rekkefølgen de ble bestilt. Men dere får sendingsnr når varen er sendt, så dee kan følge med på pakken

 

Då var bestillinga til Elprice i boks. Reknar med at det er ein del før meg i køen, men trur dykk enno det er mogleigheit å få ein mobil frå den første leveringa?

 

Kor lenge vil det eventuelt ta før det kjem inn fleire?

 

Kanskje Elprice kan svare på dette?

 

Det er mulig førsteparti allerede er reservert, nå må vi nesten bare vente og se hvor mange vi får. Vi er like utålmodige som dere :-)

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Det ryktes at utsettelsen er på grunn av en feil på telefonene som allerede er levert. Skjermen skal visst ha et rosa skjær der hvor det skal være grått.

Dette fenomenet finnes på noen av telefonene ja, men det er neppe det som er grunnen til utsettelsen. Det er levert mengder av telefoner etter at de første rapportene om rosa-skjæret kom.

Lenke til kommentar

Det ryktes at utsettelsen er på grunn av en feil på telefonene som allerede er levert. Skjermen skal visst ha et rosa skjær der hvor det skal være grått.

Dette fenomenet finnes på noen av telefonene ja, men det er neppe det som er grunnen til utsettelsen. Det er levert mengder av telefoner etter at de første rapportene om rosa-skjæret kom.

 

Når det kommer til rosa-skjæret, er det noe som følger AMOLED-teknologien. En veldig god forklaring på problemet finnes på her. Tviler derfor på at det er det som holder telefonene tilbake.

 

Sjekket elprice nå og fant ut at jeg har ventet siden den 23. februar. Dette er absolutt siste gangen jeg forhåndsbestiller en telefon. Bygger seg opp alt for mye forventninger i forkant.

 

Edit: .... og der fikk iPhone multitasking

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Vi kan ikke gå ut med tall, men ganske mange

 

Mvh

Elprice.no

ok, skjønner.

 

Men eg kjem med på fyrste parti? :)

Nå har det vel vært indikert ved flere anledninger at Elprice ikke vet hvor mange de får inn. Derfor er det vanskelig å gi noen garanti for om du kommer på første parti eller ikke.

Lenke til kommentar

Ms Elprice faktisk :-)

 

Du kommer nok til å få fra det andre partiet ja. De skulle komme like etter hverandre sa leverandøren. Men ingenting er bekreftet, nå må vi bare vente og se hva som skjer

 

Mvh

Elprice.no

 

 

Vi som har bestilt i februar, får vi fra det første partiet?

Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst på HTC Desire selv. Sitter liksom på en gammel Nokia N95 8GB enda jeg da...! Det 4GB minnekortet som følger med er jo ikke stort, så kan dere anbefale meg et som er raskt på 16 eller 32 GB?

Jeg har bestilt "SanDisk microSDHC Mobile Ultra 16GB" fra komplett.no. 638.- inkl. frakt.

I hardware.no's prisguide var Dataspesialisten billigst (548.-), men de skulle ha 232.- i frakt! og 63.- i ekspedisjonsomkostninger... :sick:

Jeg ser at komplett.no har lagt inn det nye 32GB kortet. "Ventes inn 28.04." Jeg har hatt en Iphone 32GB, og vet at 16 GB holder for meg.

Lenke til kommentar

Ms Elprice faktisk :-)

 

Du kommer nok til å få fra det andre partiet ja. De skulle komme like etter hverandre sa leverandøren. Men ingenting er bekreftet, nå må vi bare vente og se hva som skjer

 

Mvh

Elprice.no

 

 

Vi som har bestilt i februar, får vi fra det første partiet?

 

Kan ikke folk bare skjønne at det er sykt vanskelig for Elprice-mannen å kunne vite hvem som kommer med på første parti? Han kan ikke gå ut med tall, og det blir vel bare antakelser fra han sin side uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...