Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, har aldri hatt HTC mobil før. Har ikke skifta min sony ericsson på 3 nå faktisk. Vet du om noen kule android apps til desire?

Ble linket til en tråd over android apps litt lenger tilbake.

Er i samme situasjon selv, og driver å bygger meg en liten liste med apps jeg skal prøve.

 

Locale ser spessielt spennende ut, sammen med Shake 'n flip

 

Kikkirikki = peanøtter?

Lenke til kommentar

Ennå 15. på elprice. Men det varer vel ikke lenge. :/

Det siste jeg gjør før jeg legger meg er å refreshe denne tråden. Det første jeg gjør om morraen er å refreshe denne tråden. Tvangstanker? :p

 

Ja, datoen er fortsatt 14. hos leverandørene våre, så vi forholder oss til det. Skjer det noe mer så får dere beskjed

 

mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Skrevet fra min splitter nye HTC Desire fra expansys. Kr 4400 inkl mva og frakt. Dhl fant den til slutt :)

Grtulerer....

Jeg håper forresten ALDRI at du får problemer med den da du kommer til å gjennomgå et helvette om du leverer den tilbake for reperasjon eller annet

Norge som land og expansys som butikk kan gjøre livet ditt til et mareitt...trust me,been there done that.....

Lenke til kommentar

--

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

Du må på nett for å synkronisere mobil mot Spotify, og laste ned sangene. Dette gjør du over WiFi. Etter at dette er gjort trenger du kun å gå på nett når du vil legge til sanger. Ut over dette må du på nett minst en gang hver mnd for at Spotify kan sjekke at du fortsatt betaler for premium. Med andre ord, så trenger du ikke bruke en krone i datatrafikk med Spotify!

 

Edit: Litt for treg der gitt...

Gjelder det samme for Wimp?

Noen som vet, om man kan spille av offline på Wimp med Android? Endret av VistaX
Lenke til kommentar

--

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

Du må på nett for å synkronisere mobil mot Spotify, og laste ned sangene. Dette gjør du over WiFi. Etter at dette er gjort trenger du kun å gå på nett når du vil legge til sanger. Ut over dette må du på nett minst en gang hver mnd for at Spotify kan sjekke at du fortsatt betaler for premium. Med andre ord, så trenger du ikke bruke en krone i datatrafikk med Spotify!

 

Edit: Litt for treg der gitt...

Gjelder det samme for Wimp?

Noen som vet? Om man kan spille av offline på Wimp med Android?

Vet ikke om det finnes noen offline-funksjon for wimp. Du får sjekke i deres forum(Mener å huske de har et)

Lenke til kommentar

--

har jau allerede kjøpt spotify premium..

 

når eg skal på spotify på mobilen, må eg ha tilgang til internett då? Slik at det kostar bare det å logge på sidan ein brukar internett, så lenge man har offline playlist?

 

setter pris på svar :)

Du må på nett for å synkronisere mobil mot Spotify, og laste ned sangene. Dette gjør du over WiFi. Etter at dette er gjort trenger du kun å gå på nett når du vil legge til sanger. Ut over dette må du på nett minst en gang hver mnd for at Spotify kan sjekke at du fortsatt betaler for premium. Med andre ord, så trenger du ikke bruke en krone i datatrafikk med Spotify!

 

Edit: Litt for treg der gitt...

Gjelder det samme for Wimp?

Noen som vet, om man kan spille av offline på Wimp med Android?

 

Du kan synkronisere spillelister over wifi, for så å spille de av i offline modus på Wimp i Android :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...