Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver meg igjen:

 

Spørsmål 1: Noen som vet om noen apps som ligner på SWYPE, men som man kan innstallere på en telefon som ikke er rootet (norsk språk)?

 

Spørsmål 2: Er det noen annet måte (ikke roote) å oppdatere til den offisielle versjonen av Froyo, uten å sjekke under systemoppdateringer på telefonen

Lenke til kommentar

Til Spørsmål 2: Ja.

 

Du laster ned OTA oppdaterings filen (et annet sted fra til PCn)

Legger denne via USB over til SD minnekortet og kjører så update til 2.2

 

Guide :

http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc-desire/

 

Tusen takk for det:) Er det noen ulemper ved å gjøre det på denne måten? Jeg bryter vel ikke garantien eller noe lignende? Type jailbreaking eller rooting?

Lenke til kommentar

Hmm er det mulighet for og kunne endre varsling/melding's lyden en de som standar og velge mellom? Har byttet til mp3 ringetone, men finner ikke muligheten til og endre til en annen varslings lyd en de som er satt opp som standar.

 

Jeg tror Zedge lar deg endre notification lyden

Lenke til kommentar

Hei

 

Har ikke hatt min Desire lenge, men har oppdaget at jeg slite med å få opp vedlegg jeg har fått på mail. Bilder jeg har fått på mail får jeg ikke sett fordi jeg ikke får opp vedlegga... :-/ Hvordan gjör jeg det? Bruker den mailklienten som er original fra HTC/Android (ikke gmail).

Lenke til kommentar

Til Spørsmål 2: Ja.

 

Du laster ned OTA oppdaterings filen (et annet sted fra til PCn)

Legger denne via USB over til SD minnekortet og kjører så update til 2.2

 

Guide :

http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc-desire/

 

Tusen takk for det:) Er det noen ulemper ved å gjøre det på denne måten? Jeg bryter vel ikke garantien eller noe lignende? Type jailbreaking eller rooting?

 

Nei ingen garantibrudd , jailbreaking eller rooting. Eneste forskjellen er at OTA filen lastes ned til telefonen "på en annen måte"(den samme fila du får vha Instillinger - Om Telefonen - Oppdateringer av system programvare - Sjekk nå)

 

Bare merk at filen: OTA_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.09.405.8-1.21.405.2_release4dua3bcrut4wrv30.zip

kun kan brukes av Europeiske innehavere av Desire som har en unbranded versjon . Dvs at du allerede har 2.1 Update 1 versjonen ROM 1.21.405.2

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen gode GPS programmer som funker til htc desire?

Helst gratis :)

 

Google Maps Navigator (Brut). Men du må betale for dataoverføring underveis da den laster kartet fortløpende.

Ellers koster vel Navigon eller CoPilot ikke så mange hundrelappene da og funker nesten like bra som en "skikkelig" GPS...

 

...etter å ha testkjørt CoPilot, Navigon, Sygic og NDrive falt valget på sistnevnte :-) Pris (for kartpakke "Scandinavia"): €30,- ergo ganske rimelig!

 

I beste forumånd hadde det vært flott for oss nysgjerrige å vite hvorfor du valgte NDrive?

Lenke til kommentar

Til Spørsmål 2: Ja.

 

Du laster ned OTA oppdaterings filen (et annet sted fra til PCn)

Legger denne via USB over til SD minnekortet og kjører så update til 2.2

 

Guide :

http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc-desire/

 

Tusen takk for det:) Er det noen ulemper ved å gjøre det på denne måten? Jeg bryter vel ikke garantien eller noe lignende? Type jailbreaking eller rooting?

 

Nei ingen garantibrudd , jailbreaking eller rooting. Eneste forskjellen er at OTA filen lastes ned til telefonen "på en annen måte"(den samme fila du får vha Instillinger - Om Telefonen - Oppdateringer av system programvare - Sjekk nå)

 

Bare merk at filen: OTA_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.09.405.8-1.21.405.2_release4dua3bcrut4wrv30.zip

kun kan brukes av Europeiske innehavere av Desire som har en unbranded versjon . Dvs at du allerede har 2.1 Update 1 versjonen ROM 1.21.405.2

 

Har forsøkt å følge oppskriften, men har to spørsmål.

1. Skal jeg pakke ut mappen før jeg legger den over på telefonen, eller skal jeg legge ut den unzippede mappen rett over på telefonen?

2. Er det noe bestemt sted jeg skal legge denne mappen?

Lenke til kommentar

Til Spørsmål 2: Ja.

 

Du laster ned OTA oppdaterings filen (et annet sted fra til PCn)

Legger denne via USB over til SD minnekortet og kjører så update til 2.2

 

Guide :

http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc-desire/

 

Tusen takk for det:) Er det noen ulemper ved å gjøre det på denne måten? Jeg bryter vel ikke garantien eller noe lignende? Type jailbreaking eller rooting?

 

Nei ingen garantibrudd , jailbreaking eller rooting. Eneste forskjellen er at OTA filen lastes ned til telefonen "på en annen måte"(den samme fila du får vha Instillinger - Om Telefonen - Oppdateringer av system programvare - Sjekk nå)

 

Bare merk at filen: OTA_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.09.405.8-1.21.405.2_release4dua3bcrut4wrv30.zip

kun kan brukes av Europeiske innehavere av Desire som har en unbranded versjon . Dvs at du allerede har 2.1 Update 1 versjonen ROM 1.21.405.2

 

Har forsøkt å følge oppskriften, men har to spørsmål.

1. Skal jeg pakke ut mappen før jeg legger den over på telefonen, eller skal jeg legge ut den unzippede mappen rett over på telefonen?

2. Er det noe bestemt sted jeg skal legge denne mappen?

 

1. Nei du skal ikke pakke opp ZIP filen.

Les guiden :

"Rename the file to update.zip and copy it to your microSD

card via USB"

OTA filen med det lange navnet skal renames til

update.zip

Kopieres deretter til telefonens minnekort

2. Du skal legge filen "nå kalt" update.zip rett på SD minnekortet

til telefonen, ikke i en undermappe på SD kortet - men øverst

(det man kaller rotnivå)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Prøver meg igjen:

 

Spørsmål 1: Noen som vet om noen apps som ligner på SWYPE, men som man kan innstallere på en telefon som ikke er rootet (norsk språk)?

 

Spørsmål 2: Er det noen annet måte (ikke roote) å oppdatere til den offisielle versjonen av Froyo, uten å sjekke under systemoppdateringer på telefonen

SlideIt er samme som swype og støtter norsk språk. Du kan laste ned en ukes gratis demoversjon, men etter d må du kjøpe. Bruker d selv og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt meg Navigon til min HTC Desire, så en film omdet med dette Reality view, ser meget stilig ut, men aldri sett det på min mobil, noen som vet hvordan jeg får det på? Må jeg laste ned noe ekstra?

 

Nå vet ikke jeg hvor du bor men har du noe motorvei der du bor? Er nok bare rundt de største byene her i Norge du vil se Reality view. Det er ikke noe ekstra du må laste ned.

Lenke til kommentar

Spørsmål 1: Noen som vet om noen apps som ligner på SWYPE, men som man kan innstallere på en telefon som ikke er rootet (norsk språk)?

Kanskje Graffiti kan brukes?

Er "det samme" som er/var på Palm.

Har ikke prøvd selv, men hadde Palm tidligere og der fikk jeg "dreisen" på det og skrev relativt fort.

Det er graffiti i SlideIt også hvis du vil bruke d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...