Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra oppdatering! Men Youtube widgeten eller youtube applikasjonen funker ikke etter oppdateringen det kommer bare opp en feilmelding: "Det oppstod et problem med netteverket (400)" Det er ikke noe galt med hjemmenettverket mitt eller 3G'n, de funker som vanlig.

 

Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Hvordan er ytelsen på Legend med offisiell 2.2? Jeg trives greit med min Cyanogen, men savner "dialer"-programmet til Sense. Savner egentlig en god del ting fra Sense, noe jeg ikke trodde at jeg kom til å gjøre. Det viste seg vel at det var mer av Sense i telefonen etter å ha byttet selve launcheren enn jeg trodde. Jeg har i det minste fått installert Sense-tastaturet, det var det aller største savnet. Stock 2.2-tastatur var grusomt.

 

Tror nesten det optimale er stock Sense med LauncherPro, da får man det beste fra Sense, men slipper selve launcheren, som er ganske dårlig. Antar at "apps på SD-kort" fungerer fint i 2.2?

Lenke til kommentar

Tenker du på Dialer One? Mulig det vil funke, det ser ut til å ha "speed dial" i det minste - det savner jeg vel aller mest fra Sense. Mener at jeg prøvde Dialer One mens jeg fortsatt brukte Sense, og avinstallerte siden det var ganske likt Sense. Godt tegn sånn sett :-)

 

Finnes det forresten noe som tilsvarer Sense sine "profiler", husker ikke helt hva det heter ... du kan lagre og navngi ulike oppsett (bakgrunn, shortcuts på homsecreens) som du enkelt og kjapt bytter mellom.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg oppdateringsvarsel for 2.2, og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk den tidligere. Oppdateringa tar jo hele 82MB! Jeg hadde bare ca. 40MB ledig plass på telefonen min før factory reset. Utrolig teit at man ikke blir varslet om at det er en oppdatering som ligger på lur når man ikke har nok tilgjengelig plass på internminnet.

Lenke til kommentar

2.2 oppdateringa har gjort mobilen min helt ræva. Lagger, og alt bruker uendelig lang tid.

Spess den originale meldingsappen er et ork å bruke. Lese eller skrive en enkel melding krever tålmodighet og god tid.

Noen tips? Prøvd å restarte tlf, Og har prøvd med og uten task killer uten at det hjalp noe.

Kan nevne at jeg har sletta så og si alle meldingene mine også. Håp om at det skulle gå kjappere der.

Lenke til kommentar

Min funker fett etter å ha gjort følgende:

Resatt telefon til "fabrikkinnstillinger"

Slått på USB-debugging(såvidt jeg har forstått det er det en bug som gjør at ting ikke går så fort uten det på).

 

Føles fin og kjapp her. Merket selv det du snakker om før jeg skrudde på USB-debugging.

(Innstillinger->Applikasjoner->Utvikling->USB-debugging)

Endret av jonaseg
Lenke til kommentar

Min funker fett etter å ha gjort følgende:

Resatt telefon til "fabrikkinnstillinger"

Slått på USB-debugging(såvidt jeg har forstått det er det en bug som gjør at ting ikke går så fort uten det på).

 

Føles fin og kjapp her. Merket selv det du snakker om før jeg skrudde på USB-debugging.

(Innstillinger->Applikasjoner->Utvikling->USB-debugging)

 

Må tlf resettes til fabrikkstandard? Eller burde det holde å kun sette på USB-debugging?

Da prøver jeg ihvertfall det, og håper det funker like bra på min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...