Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Min Legend var også veldig treg og ubrukelig til å skrive meldinger med så jeg tilbakestilte telefonen til fabrikkinnstillinger og det funket greit. Så begynte jeg å legge inn apps igjen og vips så ble telefonen ubrukelig og enda hadde jeg til da lagt inn langt færre apps enn jeg hadde mens telefonen gikk med 2.1.

Etter litt fintenking begynte jeg å back tracke hva som er lagt inn og når den begynte å bli treg og kom fram til at det var 3G Watchdog som jeg hadde lagt inn som gjorde at telefonen ble så treg.

3G Watchdog fungerte helt fint sammen med 2.1 så jeg tipper at et eller annet gjør at 2.2 ikke spiller sammen med noen program skrevet for 2.1?

 

Min Legend fungerer helt supert nå, selv uten USB debugging påslått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gir snart opp rootinga, får det bare ikke til.

virker ikke som de trinna jeg følger i guiden til amobil fungerer med froyo. Må jeg downgrade telefonen først? isåfall, hvordan gjør jeg det?

 

 

Funker ikke universal androot som er en one click root metode. Dog må du ofte gjøre det to ganger for første gangen funker ikke.

 

Dere som har den, ville dere fortsatt kjøpt samme telefon idag?

 

Min søster vil ha en ny telefon og hun vil ikke ha iPhone fordi "alle" har den.

Hvordan er ytelsen sammenlignet med Desire og hvordan er battertiden?

 

God jul :D

Lenke til kommentar

Er det begynt arbeid med Android 2.3 på XDA enda?

Har kjørt 2.3 i noen dager på min Legend, og fungerer mye bedre enn de første versjonene av 2.2. Har ikke opplevd at noe henger eller krasjer, men blant annet Gmail og Quadrant virker ikke. Har lest at 3D ikke virker, men Ragig Thunder 2 og Angry Birds fungerer veldig bra, mens Quadrant og 3D app drawer i Launcher Pro fungerer ikke/dårlig.

Lenke til kommentar

Er det begynt arbeid med Android 2.3 på XDA enda?

Har kjørt 2.3 i noen dager på min Legend, og fungerer mye bedre enn de første versjonene av 2.2. Har ikke opplevd at noe henger eller krasjer, men blant annet Gmail og Quadrant virker ikke. Har lest at 3D ikke virker, men Ragig Thunder 2 og Angry Birds fungerer veldig bra, mens Quadrant og 3D app drawer i Launcher Pro fungerer ikke/dårlig.

 

Deilig! Kan tenke meg at alt er stabilt om en måneds tid. :w00t:

Lenke til kommentar

Dere som har den, ville dere fortsatt kjøpt samme telefon idag?

 

Min søster vil ha en ny telefon og hun vil ikke ha iPhone fordi "alle" har den.

Hvordan er ytelsen sammenlignet med Desire og hvordan er battertiden?

Kul telefon, men skjermen er for liten. Ville derfor ikke ha kjøpt samme telefon i dag.

 

Ytelsen er egentlig helt flott dersom du rooter og legger inn f.eks. Cyanogen, ellers (stock m/Sense) er den litt treig og hakkete. Angry Birds er f.eks. hakkete som pokker på de mer avanserte brettene på en urørt telefon.

 

Batteriet varer i et par dager dersom telefonen ligger tilnærmet urørt i lomma, ellers dropper det til "lades hver kveld" om man surfer litt og gjør ting man bruker smarttelefoner til.

Lenke til kommentar

Jeg må nok bite i det sure eple å innrømme at jeg heller ville kjøpt en annen telefon.

 

Design er viktig for meg, det var det som gjorde at jeg ikke kjøpte Desire, som jeg syns ser ut som en trist murstein.

 

At batteriet er dårlig og at den fungerer hakkete gjør at jeg angrer. Har aldri prøvd root så kan vell kanskje hjelpe det.

 

Bruker den fortsatt, og har nok ikke tenkt å bytte da jeg ikke er så misfornøyd at jeg gidder å bruke penger på en annen. Hadde jeg derimot hatt valget i dag ville jeg nok heller landet på en iPhone 4 eller Desire i hvit, eller muligens Desire HD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...