Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, jeg kjører B0.5 (BlaYo's ROM) nå, er det fordelaktig for meg om jeg bytter ut kernelen med hans OC-kerneler? Selv om jeg ikke skal overklokke? Kan en kernel være bedre optimalisert og raskere enn en annen, overklokking eller ei?

 

Takk for svar btw. :)

Den som er i ROM-en støtter allerede overklokking til 806 MHz, som du kan få til ved hjelp av SetCPU. Hvis du har en telefon som kan overklokkes mer enn det kan det være verdt å bytte kernel (eller endre listen over frekvenser som ligger i kernelen). Ellers så kan du alltids aktivere Data2ext for å få høyere ytelse (krever raskt minnekort):

post-128279-0-54080700-1295015001_thumb.png

 

Noen som har prøvd Cyanogen 7-buildene som finnes med Android 2.3?

Ja, har prøvd de, og de er mye bedre enn de første versjonene av 2.2 til Legend. Det er et par ting som ikke fungerer optimalt, men ikke slik at det plagde meg i hverdagen.

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet i 2.2 for å bestemme hvilken vei man skal kunne bruke telefonen i "landskapsmodus"?

 

I 2.1 kunne man bare gjøre det ved å vri telefonen mot venstre, i 2.2 snur den seg alle veier, noe som er veldig irriterende når jeg ligger i senga og f.eks. skal lese en melding. Må da enten skru av autorotering eller holde telefonen opp i lufta foran meg.

Lenke til kommentar

Det er en solid telefon, ingen tvil. Jeg har utsatt den for mye, og frem til i dag har den sett ut som ny. Det endret seg da den ble overkjørt av en Toyota 4Runner.

 

Ikke en skramme bak!

 

 

 

Litt riper, og en skjerm som kun lyser blått i ene hjørnet om jeg slår den på.

 

Til tross for ødelagt skjerm og at batteriet sitter bom fast, så syns jeg den klarte seg overraskende bra. Bare synd forsikringen min nettopp gikk ut.

Lenke til kommentar

Kjører 2.3 Gingerbread på telefonen nå. Pent og greit, men jeg savner en launcher som lar seg konfigurere til default 2.3-look på "docken". Har forsåvidt testet defalt 2.3-dock også, men den var litt vel barebones. Savner swipe gestures, det å kunne angi antall homescreens (wtf?) og diverse småtteri. Både ADW og LauncherPro har bare Froyo-bakgrunn på docken.

 

Ellers merker jeg at jeg begynner å bli drittlei av å sette opp homescreens, orker knapt å bestemme meg for hva jeg skal bruke og hvordan det skal se ut :p

Lenke til kommentar

Det er en solid telefon, ingen tvil. Jeg har utsatt den for mye, og frem til i dag har den sett ut som ny. Det endret seg da den ble overkjørt av en Toyota 4Runner.

 

Ikke en skramme bak!

 

 

 

Litt riper, og en skjerm som kun lyser blått i ene hjørnet om jeg slår den på.

 

Til tross for ødelagt skjerm og at batteriet sitter bom fast, så syns jeg den klarte seg overraskende bra. Bare synd forsikringen min nettopp gikk ut.

forsikring/garanti = 5 år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...