Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Og noen liker Justin Bieber bedre enn Pink Floyd og pizza Grandiosa bedre enn et måltid på Maaemo. Jeg skjønner ikke hva noen folks syn på Fallout 3 har med hvilket spill som er best å gjøre.

Hva er best musikk? Hvem bestemmer kriteriene for hvilket spill som er best? Du?

Hvilket spill som er best er i høyeste grad subjektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke NV fordi vær gang jeg gikk av asfalten såkom det ranom ting å skulle ta meg.

i motsetning til F3 der jeg kunne vase rund uten å gå langs streken uten p bli overfalt ac random aencounters som ga meg trøkken og gjorde at jeg måtte løpe som F for å komme der jeg skulle.

 

F3 var du skal "der" og du velger veien, Fnv var du skal der og går du utenfor veien så kommer det ting å gir deg trøkken...

men det er min opplevelse av spillet

Lenke til kommentar

Ok lol nå drepte jeg Cæsar.

Dette er en sånn typisk svakhet i spillet syns jeg.

Jeg var altså kledd i Centurion-antrekket til Legion. Som jeg fikk fra Cottonwood Cove.

Jeg listet meg rolig inn der, men når jeg nærmet meg teltet ble folk likevel fiendtlige.

 

Deretter prøvde jeg en stealthboy og krøp rolig fram. Men det så ikke ut til å spille noen rolle. Jeg trengte den slaveavtalen fra teltet hans, og det hele endte med en gedigen slosskamp. Så drepte jeg alle sammen med plasmageværet.

 

Nå har jeg rustningen til Cæsar lol. Men kan jeg bruke den til noe?

Lenke til kommentar

Husker godt første gangen jeg besøkte Caesar's camp eller hva den nå heter. Hadde med meg Benny og det hele endte opp med at jeg drepte Caesar, mens Benny ble drept av noen Legion soldiers på vei ut av campen. :)

 

Har nå skaffet meg alle DLC'ene så skal snart ta en ny playthrough. Vurderer faktisk å hjelpe Caesar med å ta makten over Hoover Dam og The Strip denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem.

 

Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde.

 

Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap.

Lenke til kommentar

Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem.

 

Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde.

 

Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap.

 

Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...