Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende problem her i gården. FIkk tak i platinum chippen hos cæsar og co, men glemte å åpne bunkeren og gikk og leverte den til House, nå kan jeg ikke løse oppdraget og ser ikke hvordan jeg skal komme meg videre heller, noen tips?

Skrevet

Ja, "disabla" Mr. House, men får ikke fullført "You and what army" nå siden jeg ikke har vært neddi bunkeren. Vurderer å starte spillet på nytt, men synd når jeg har kommet så langt, kan jo fullføre det ved bare å følge wild cards-oppdragene og vil jeg tro?

Skrevet (endret)

Sliter med et problem her. Har New Vegas på PC og finner ikke noe DLC? Når jeg klikker på View Avaliable DLC fra hovedmenyen skjer ingenting?

Edit: Sjekketet listen med Achivements på Steam, og den sier Complete Old World Blues, Complete Lonesome Road og så videre? Er all DLCen installert likevel? hmm.gif

Endret av vikingkylling
Skrevet (endret)

Nei, jeg har ikke kjøpt noe som helst annet enn selve spillet. Skal prøve å kjøpe en DLC-greie og se om d et funker. :) Driver for tiden å laster ned mods, så er mulig jeg prøver dem istedet.

Endret av vikingkylling
Skrevet

du må kjøpe dlcene på steam. da installerer de seg automatisk etterpå, og når du starter spillet neste gang så får du neon nye radiosignaler som leder deg til dlc områdene.

Skrevet (endret)

Man kan skaffe DLC andre steder også, de må ikke være kjøpt på Steam. Har gjort det selv. funker å legge i /data/.

Endret av TMB
Skrevet (endret)

Herlig. Kjøpte det nå.

Edit: Jeg hater Deathclaws. Og for ikke å snakke om Tunnelers. Ellers en veldig god DLC. Møtte på et beist jeg aldri har sett før. Og jammen måtte det mye arbeid til for å ta knekken på den. Kan visst lage et våpen av den, så må nesten se om jeg får det til.

Endret av nouse4aname

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...