Gå til innhold

Førsteinntrykk: Battlefield: Bad Company 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

For min del er det ikke tvil om hva som er favoritten mellom BC2 og MW2.

 

Når jeg ser en fiende inni et hus sitte med en liten rifle så kan jeg enkelt og greit fyre av et artilleri mot huset, og godt sagt jevne det ut med bakken. Ganske effektivt mener nå jeg :D

 

Så får de som heller liker MW2 versjonen av hus sprengning kos seg..eller vent, dere har jo ikke mulighet til og ødelegge et tynt plastikk vindu engang om dere så tar en bazooka. -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er ganske fersk i spillet selv også, vært der i 4 dager, og ha har bare et "problem" og det er at jeg får slik "flickering textures" på ting som er gjennomsiktig, vann, hvindu osv...

 

men null lagg, og null problemer, blir aldri disconnecta eller noe som helst.

 

spillet er kanskje litt i ubalanse enda, men merker ingenting av det selv.

 

 

Gleder meg bare til DX11 kommer seg inn jeg....*glise*

Lenke til kommentar

Jeg har bare EN ting å si:

 

HVORFOR skal på død og liv alle kode sine egne dedikerte servere, og attpåtill makte å lage dedikerte servere som matchmaker spillere fra USA og Europa, når det allerede har blitt demonstrert hvordan skikkelige servere skal konfigureres allerede i 1999?

 

DET ER TI ÅR SIDEN programmere fant ut at verken USA, Europa, Asia eller Australia kan spille sammen -- og likevel:

 

Bad Company, CoD4, CoD: WaW*, Modern Warfare 2, Bad Company 2...

Herre min hatt:

COUNTER-STRIKE, og da snakker jeg ikke Source, hadde flere titalls (private) dedikerte servere på hvert kontinent.

COUNTER-STRIKE VAR en GRATIS mod til Half-Life 1!

 

Nå BETALER vi, og får likevel ikke spille med mennesker som har brukbar ping.

 

* Local search i World at War:

Finner en person nær deg.

Putter deg i samme lobby som vedkommende, selv om hosten er amerikansk: Matchmaker fremdeles folk som IKKE søker lokalt med folk som søker lokalt.

Lenke til kommentar
Så får de som heller liker MW2 versjonen av hus sprengning kos seg..eller vent, dere har jo ikke mulighet til og ødelegge et tynt plastikk vindu engang om dere så tar en bazooka. -.-

 

På den annen side - det er jo ikke så farlig, når fysiske hindre i MW2 ikke stopper noe som helst, bare hindrer sikt.

Lenke til kommentar
Kan fort bli interessant. Får se hva kravene til maskin blir til slutt.

 

Forøvrig, kan dere la være å legge inn «Les også» lenker i teksten. Legg det til på slutten hvis dere vil ha det med. Ødelegger flyten i teksten. Når man ser de lenken under teksten, tror man at teksten er slutt og at det kommer noe annet under lenken.

 

Vær så snill og fjern dette ja. Var absolutt ikke et positivt tilskudd for siden: Kan forstå at dere ønsker vi skal klikke på mest mulig, men dette er ikke riktig måte. Må dere på død og liv bruke lenker utenom kolonnen til høyre, legg lenkene inn naturlig i teksten. Ikke mellom hvert avsnitt i beste IT-avisen stil.

Lenke til kommentar
Jeg forstår bare ikke hvorfor de fjernet Q-kommandoene. Det de har innført nå skal på en måte være så enkelt, men det feiler på alle punkt.

 

Det er vel delvis en konsoll-tilpasning men jeg syns den fungerer utmerket og lar meg spotte mange personer veldig fort. Nå hvis bare noen andre greier å spotte armour og snipere i ny og ne så ville det hjulpet mye.

 

Rask bruk av 'q' lar meg spotte en fyr samtidig som jeg skyter på ham, hvis han prøver å gjemme seg i noe buskas mens jeg lader om, så er det fånyttes når en pil peker ut nøyaktig hvor han er.

 

Forresten, "prone" er ikke et diskusjonstema ifølge DICE, slutt å mas.

Lenke til kommentar

Elsker dette spillet :p Demoen er genial, bortsett ifra at det mappet er litt kjedelig.

 

Er rå bra med ødlegbare byggninger.... "aah må jeg in i huset å armere bomben? Nesh, vi sprenger heller bygningen og får den til å kollapse" :evil:

 

Håper folk begynner å jobbe mer sammen når spillet kommer ut, for på demoen er det som regel alle snipere og kanskje 4 stk som ikke er det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...