Jump to content
Sign in to follow this  
mbst

TV-serie jevngod med Sopranos

Recommended Posts

Har nå sett alle sesongene tilgjengelig av Sopranos.

Synes det er en veldig bra serie..

Hvilke andre serier bør jeg sjekke ut?

Ikke noe med innhold på linje med Baywatch eller noe slikt da.

Nei Sopranos er bare den beste tv-serien, hørt rykter om at det skal bli 6 sesonger gleder meg virkelig til det ja. Synd at vi ikke har noe skikkelig å se på lenger.

Tja, et tips kan jo være å sjekke serien "Six Feet Under", også den et HBO-produkt. Den holder absolutt høy kvalitet. Dog, den er ikke på det skyhøye Sopranos-niveauet!

Kan jo også hende at sesong to av "24" blir bra, det er vel verdt å undersøke.

Ja, Six feet under.. det er de i begravelsesbyrået..?

Så en episode av den en gang. Ikke dårlig, får ta en titt.

Må si verden falt litt fra hverandre helt på slutten av 4. sesong i Sopranos.

Man blir jo ganske "med" i serien, så venter spent på hvorhen dette bærer..

: )

Tja, et tips kan jo være å sjekke serien "Six Feet Under", også den et HBO-produkt. Den holder absolutt høy kvalitet. Dog, den er ikke på det skyhøye Sopranos-niveauet!

Kan jo også hende at sesong to av "24" blir bra, det er vel verdt å undersøke.

håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold.

syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg..

Enig, de nådde et bunnpunkt et sted uti 4. sesong, men tok seg opp på slutten igjen.

håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold.

Dette lover jo godt, heh!

Og så off-topic:

Syntes du at Sopranos dabbet av? Djiiizes, jeg har aldri vært så engasjert i noe på tv noen gang som i sesong fire. Har fulgt med siden sesong 1, episode 3, og i mine øyne vokser serien mer for hver episode jeg ser. Samspillet mellom Edie Falco og James Gandolfini i de siste episodene bør jo bli pensum for enhver skuespillerspire!

Blir nok en god serie-høst folkens.

:woot: Sopranos er den beste serien som noensinne har gått på tv :woot:

24 er sikkert også spennende, men jeg så Smallville istedenfor :D

Sesong 2 av Smallville begynner snart, så jeg vil annbefale deg å følge med på den. Utenom det er Waterrats også sinnsykt kult vis du følger litt med på det.

man har jo band of brothers.. selv om det ikke er en særlig lang serie, er det høy kvalitet fra begynnelse til slutt. mener å huske den har fått 9.6/10 på imdb, noe som ikke er så hakkande gale :)

scrubs er også skrekkelig morsom

Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip :p ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D

Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip :p ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D

Fengsels livet i oz skal være ganske bra. Ikke sikker på om det var riktig navn men den har OZ i navnet. Men nei eg vet om ingen serier som er bra ala sopranos stil. :(