Gå til innhold

PL: Liverpool - Everton - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelsen er basert på hvem som spilte med hvitt overtrekk på dagens trening, så det kan jo tenkes at Rafa har en overraskelse eller to på lager. Uansett et ganske bra lag, men ville også sett Aquilani.

Skrevet

Faen, ingen Riera? Nei takk til det. Da ville jeg heller kjørt Maxi på høyre og Kuyt opp på topp. Ja, alene faktisk.

Alle vil ha Aquilani inn for Lucas, men det har jeg allerde spådd for snart en uke siden at ikke kommer til å skje.

Skrevet

Uff, må opp kvart på 2 for å se den, blir knallhardt etter et 12 timers nattskift, men våkner vell etter første målet. (som i 4-1 over United kampen, får si jeg vokna når Torres scoret) :)

Tror vi tar denne, men mye står og faller på kreativiteten på topp.

Skrevet

Jeg håper Agger spiller, jeg. Den fyren gjør så mye mye mer for laget enn det han gjør med ballen. Åpner store rom, og tilfører et defensivt Liverpoollag noe litt mer offensivt.

Skrevet

waky waky!

Kamptrådene er sååååååååå kjedelig

>"Jeg vil se Aquilani"

> "Ja jeg også, men alle vet at Raflol ikke benker han"

> "jaja..... kan håpe dah. håper agger også spiller da <3"

Skrevet

Reina, Carragher, Insua, Agger, Kyrgiakos, Mascherano, Lucas, Gerrard, Kuyt, Rodriguez, Ngog. Subs: Cavalieri, Aquilani, Riera, Aurelio, Babel, Degen, Skrtel.

Skrevet

The Reds XI in full: Reina, Carragher, Insua, Agger, Kyrgiakos, Mascherano, Lucas, Gerrard, Kuyt, Rodriguez, Ngog. Subs: Cavalieri, Aquilani, Riera, Aurelio, Babel, Degen, Skrtel.

Skrevet

Rafa du er et fitthål til tider. Benker Aqui IGJEN!!

Håper Maxi scorer. Skal faen ikke tape i dag. Benker meg foran TV'en nå. Snakkes gutta og lykke te.

Skrevet

Arteta på benken jo. Har savnet han virkelig, var konge første halvdel av forrige sesong. Skader har ødelagt mye for han, men gledelig å se at han er tilbake nå. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...